شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كسب دو مقام برتر توسط روابط عمومي دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 - 09:31 کد خبر:29168
دومين جشنواره خبرنگاران و روابط عمومي دانشگاهها و پارك هاي علم و فناوري منطقه دو كشور، چهارم ارديبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار شد كه طي آن روابط عمومي دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان توانست در بخش هاي مراسم و مناسبت ها و برنامه ريزي ،نظارت و ارزيابي رتبه هاي برتر را به خود اختصاص دهد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- دومين جشنواره خبرنگاران و روابط عمومي دانشگاهها و پارك هاي علم و فناوري منطقه دو كشور، چهارم ارديبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار شد كه طي آن روابط عمومي دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان توانست در بخش هاي مراسم و مناسبت ها و برنامه ريزي ،نظارت و ارزيابي رتبه هاي برتر را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ايسنا-منطقه گلستان، در مراسم اختتاميه اين جشنواره كه با حضور دكتر ميرنيا رييس دانشگاه مازندران و جمعي از اصحاب رسانه و مديران روابط عمومي دانشگاه ها و پارك هاي علم و فناوري منطقه دو كشور برگزار شد، مهندس يحيي زاده مدير روابط عمومي دانشگاه مازندران و دبير روابط عمومي دانشگاه هاي منطقه دو كشور ضمن تبريك عيد مبعث گزارشي از عملكرد اين دبيرخانه ارائه كرد.

در ادامه دكتر ميرنيا رييس دانشگاه مازندران ضمن خيرمقدم به ميهمانان و ابراز خرسندي از برگزاري دومين جشنواره درباره نقش و قدرت رسانه در همگرا كردن اذهان عمومي سخنراني كرد.

در پايان از تمبر يادبود جشنواره رونمايي شد و روابط عمومي هاي برتر مورد تقدير قرار گرفتند.