شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : فراخوان سومين دوره اعطاي نشان عالي روابط عمومي
دوشنبه، 14 فروردین 1396 - 08:18 کد خبر:28767
به مناسبت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي و براي سومين بار در كشور،"نشان عالي روابط عمومي" از سوي انجمن متخصصان روابط عمومي و موسسه كارگزار روابط عمومي به مديران برتر روابط عمومي كشور اعطا مي شود.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- به مناسبت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي و براي سومين بار در كشور،"نشان عالي روابط عمومي" از سوي انجمن متخصصان روابط عمومي و موسسه كارگزار روابط عمومي به مديران برتر روابط عمومي كشور اعطا مي شود.
 
 دبيرخانه ستاد بزرگداشت روز روابط عمومي اعلام كرد: اعطاي اين نشان با هدف شناسايي و معرفي مديران فعال مديريتي در كشور، انتقال تجارب و يافته هاي مديريتي در عرصه روابط عمومي، ارائه الگوهاي موفق مديريتي روابط عمومي در كشور، ايجاد رقابت سالم و سازنده بين مديران روابط عمومي و تقدير و تجليل از مديران فعال در عرصه روابط عمومي انجام مي شود.
 
 گفتني است از مهم ترين شاخصه ها و اولويت هاي تعيين شده براي دريافت نشان عالي روابط عمومي ملاك هايي نظير داشتن سابقه مديريت در روابط عمومي، افتخارات علمي و حرفه اي در عرصه روابط عمومي و ارتباطات، تلاش در جهت ايجاد و پياده سازي بسترهاي حرفه اي، حقوقي و ساختاري روابط عمومي، حضور فعال در مجامع علمي و آموزشي روابط عمومي و توليدات علمي از قبيل كتاب، مقاله، نشريه و غيره است كه توسط شوراي سياستگذاري اين نشان برجسته تعيين شده است.
 
 شايان ذكر است تمامي مديران فعال روابط عمومي مي توانند آثار و مستندات خود را تا پنجم ارديبهشت ماه سال جاري به دبيرخانه ستاد بزرگداشت روز ملي روابط عمومي ارسال كنند تا در مراسم ويژه اعطاي اين نشان كه ارديبهشت ماه سال 1396 برگزار مي شود، ارسال كنند.
 
 به اطلاع مي رساند شماره تلفن هاي دبيرخانه ستاد بزرگداشت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي 88617576 و 88617577 براي كسب اطلاعات بيشتر در نظر گرفته شده است.