شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كتاب مديريت مستندسازي در روابط عمومي منتشر مي شود
سه شنبه، 14 دی 1395 - 09:59 کد خبر:27496
در اين كتاب، نويسنده ابتدا با ارايه تعريف مستندسازي و مستندسازي الكترونيكي، اهميت و ضرورت مستندسازي و كاركردها و مزاياي آن را مورد بررسي قرار مي دهد. كتاب حاضر نتيجه پژوهش نويسنده در اين خصوص است كه در بخش هاي مختلف آن، بحث مديريت مستندسازي و مصاديق آن به طوركامل مدنظر قرار گرفته است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كتاب « مديريت مستندسازي در روابط عمومي» نوشته مهدي باقريان توسط انتشارات كارگزار روابط عمومي منتشر مي شود.


به گزارش روابط عمومي انتشارات كارگزار روابط عمومي، از روزهاي آغازين حيات بشري مستندسازي و ثبت سوابق و نگهداري مدارك هميشه مورد توجه بوده هر چند به لحاظ فرم و كارايي بسيار ابتدايي بوده، ولي براي صاحبان خرد داراي همان ارزش و هدفي بوده كه هم اكنون نيز دارد.


در اين كتاب، نويسنده ابتدا با ارايه تعريف مستندسازي و مستندسازي الكترونيكي، اهميت و ضرورت مستندسازي و كاركردها و مزاياي آن را مورد بررسي قرار مي دهد.


كتاب حاضر نتيجه پژوهش نويسنده در اين خصوص است كه در بخش هاي مختلف آن، بحث مديريت مستندسازي و مصاديق آن به طوركامل مدنظر قرار گرفته است.


در بخش هاي يازده گانه كتاب « مديريت مستندسازي در روابط عمومي»، به اين نكته تاكيد شده است كه پايه و اساس تحقيقات و پژوهش هاي علمي بر مدارك و مستندات و سوابق بوده و هر چه اين مستندات كامل تر و پربارتر باشد، به همان اندازه موفقيت صاحبان خرد در زمينه پيشرفت و پژوهش در علوم مختلف بويژه روابط عمومي افزايش خواهد يافت.


كتاب « مديريت مستندسازي در روابط عمومي» در 150 صفحه و يازده گفتار توسط انتشارات كارگزار روابط عمومي و با همكاري انجمن متخصصان روابط عمومي در زمستان 1395 و باقيمت بيست هزار تومان منتشر مي شود.


علاقمندان مي توانند براي خريد و تهيه كتاب با شماره تلفن هاي 7-88617576 (021) تماس حاصل نمايند.