به گزارش شارا، محمدجواد محسن زاده، دانشجوي كارشناسي رشته گرافيك مركز آموزش عالي علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كرج درباره پايان نامه تحصيلي خود گفت: امروزه با گسترش دانشهاي نظري سازماني از يك سو و توسعه دانش تبليغات از سوي ديگر، مديران و كارشناسان روابط عموميها، به استفاده از دستاوردهاي دانش مديريت تبليغات در انتقال پيام سازماني به روشهاي تئوريزه شده علمي در جذابيت و اثربخشي به پيامها در مخاطبان، روي آوردهاند.
وي افزود: اين رويكرد مثبت، موجب توسعه فضاي علمي ميان رشتهاي «گرافيك سازماني» شده است و در دانشگاههاي معتبر جهان نظر كارشناسان فضاي هنر و علم مديريت را به خود جلب كرده است.
استادان حاضر اين اين نشست پس از شور براي اين پايان نامه نمره 20 قائل شدند.
وي به خبرنگار ايرنا گفت: مديران روابط عمومي در صورت آشنايي با هنر تبليغات و بهره گيري از متخصصان ارتباطات تصويري ميتوانند نقش بسيار مهمي را در سياستها و استراتژيهاي بازاريابي سازمان ها و اصلاح و تغيير ذهنيت مشتريان ايفا كنند.
محسن زاده گفت: اشباع بازارها، تشديد رقابت، تغيير در سليقهها و نيازهاي مشتريان، شركتهاي ايراني را با چالشهاي متعددي در فعاليت هاي بازرگاني و صنعتي مواجه كرده است و تنها برون رفت از اين چالش ها استفاده از تبليغات صحيح مي باشد.
وي افزود: پايان نامه مذكور، نتايج تحقيقات متعدد در زمينه استفاده از رسانه براي مديريت اذهان و افكار عمومي و انتقال پيام از طريق هنر ارتباطات تصويري مي باشد.
محسن زاده ادامه داد: اين پايان نامه در سه فصل به كاربرد ارتباطات تصويري در حوزه روابط عمومي پرداخته است.
وي اضافه كرد: اين پاياننامه به روش كتابخانه اي، ميداني و پيمايش اينترنتي (همراه تحليل محتواي هنري آثار مورد بررسي تهيه شده) به مفاهيم نظري و تنوريهاي ارتباطات و بهرهوري سازماني مديريت و انواع شيوههاي تبليغات به عنوان زيربخشي از بازاريابي پرداخته است.
محسن زاده افزود: اين پايان نامه ماحصل خروجيهاي ماندگار روابط عموميهاي پيشرو داخل و خارج كشور با استفاده از مراجعه حضوري و در بستر شبكه جهاني اينترنت به منظور شناسايي مفاهيم نظري ارتباط ، نظريه سازي روابط عمومي تبليغاتمحور، تبيين كاركردهاي ارتباطات تصويري در انتقال پيام به منظور تحقق اهداف سازمانها و تامين نياز به اطلاعات در مخاطبان سازمانها مي پردازد.