شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير روابط عمومي سي و پنجمين جشنواره تئاتر فجر منصوب شد
شنبه، 13 آذر 1395 - 12:01 کد خبر:27108
فهيمه پناه آذر به عنوان مدير روابط عمومي و اطلاع رساني سي و پنجمين جشنواره تئاتر فجر منصوب شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، با حكم سعيد اسدي دبير سي و پنجمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر فهيمه پناه آذر به عنوان مدير روابط عمومي و اطلاع رساني اين جشنواره منصوب شد.

در متن اين حكم آمده است:

«فرهيخته گرامي سركار خانم پناه آذر

با سلام و احترام

برگزاري جشنواره بين المللي تئاتر فجر به عنوان  بزرگترين رويداد سالانه تئاتر ايران نيازمند دانش، كوشش و كارآمدي هنرمندان، مديران و كارشناسان خبره اي است كه جايگاه شايسته و منزلت گرانقدر و متناسب با نام ايران عزيز را  به اين رخداد گرامي ببخشند.

كوششي و كارآمدي و توانايي كه از سركارعالي توقع مي رود، اعتلاء و درخشش سي و پنجمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر را نويد خواهد داد.

با توجه به دانش، تعهد و تجارب ارزشمند سركارعالي به عنوان «مدير روابط عمومي  و اطلاع رساني» سي و پنجمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر منصوب مي شود.

برقراري ارتباط مؤثر دبيرخانه جشنواره و رسانه ها؛ به كارگيري نيروهاي متخصص در متجلي ساختن ويژگي ها، برنامه ها و فرآيند برگزاري جشنواره در قالب اخبار، گزارش و مصاحبه ها؛ نظارت بر تهيه محتواي مناسب و قابل انتشار در جرايد، نشريات و خبرگزاري ها؛ رصد بازتاب رويدادهاي گوناگون مرتبط جشنواره در مطبوعات و فضاي مجازي؛ ساماندهي و  ارتباط مؤثر جشنواره با مخاطبان با بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي رسانه اي و شبكه هاي اجتماعي و تهيه و نظارت بر درونمايه تارنماي رسمي جشنواره از جمله وظايف اين بخش به شمار مي رود.

اميد است در سايه مهرباني و ياري خداوند توانا، با به كار گيري دانش و مهارت حرفه اي در ارتقا بخشي كيفي به اين دوره جشنواره پيروز و توانمند باشيد.

سعيد اسدي

دبير سي و پنجمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر«

منبع: مهر