شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : وظايف سخنگويي وزارت ارشاد به حوزه روابط عمومي واگذار شد
یکشنبه، 23 آبان 1395 - 16:15 کد خبر:26825
سخنگوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: با درخواست من و موافقت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، وظايف سخنگويي، پاسخگويي و اطلاع رساني به حوزه روابط عمومي واگذار شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- سخنگوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: با درخواست من و موافقت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، وظايف سخنگويي، پاسخگويي و اطلاع رساني به حوزه روابط عمومي واگذار شد.

حسين نوش آبادي روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگي ايرنا افزود: با توجه به تقاضاي اينجانب بدليل گستردگي فعاليت هاي حوزه حقوقي، امور مجلس و استان ها و موافقت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، از اين پس مسوليت اطلاع رساني و پاسخگويي به روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كه از جمله وظايف ذاتي آن حوزه محسوب مي شود، واگذار مي شود.


وي ادامه داد: با توجه به حجم بالاي امور در حوزه پارلماني و حقوقي و امور استان ها و از طرفي وظايف ذاتي اداره كل روابط عمومي، مقرر شد اطلاع رساني و پاسخگويي به آن حوزه محول شود.


معاون حقوقي، پارلماني و امور استان هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: البته معاونان و روساي سازمان ها مانند گذشته مسوليت پاسخگويي به سوالات و دفاع از عملكرد حوزه خود را خواهند داشت.