شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير كل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان اوقاف: فرهنگ پاسخگويي در اوقاف ارتقاء يابد
سه شنبه، 4 آبان 1395 - 17:32 کد خبر:26473
مدير كل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان اوقاف با بيان اينكه دبيرخانه ها در سازمان اوقاف در سه حوزه پاسخگويي به مردم، پاسخگويي به مكاتبات وارده و مكالمات فعاليت دارند خواستار ارتقاي كيفي وكمي فرهنگ پاسخگويي در سازمان اوقاف و امورخيريه شد

 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مدير كل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان اوقاف با بيان اينكه دبيرخانه ها در سازمان اوقاف در سه حوزه پاسخگويي به مردم، پاسخگويي به مكاتبات وارده و مكالمات فعاليت دارند خواستار ارتقاي كيفي وكمي فرهنگ پاسخگويي در سازمان اوقاف و امورخيريه شد

به گزارش روابط عمومي سازمان اوقاف و امور خيريه حسن ربيعي مديركل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان اوقاف پيش از ظهر امروز در همايش سراسري مسئولان دبيرخانه و كارشناسان هماهنگي و پيگيري ادارات كل اوقاف و امور خيريه با بيان اينكه نشست مشترك كاركنان دفاتر رياست سازمان اوقاف پيرامون 3 محور ارتباطات، و مهارتهاي ارتباطي، پاسخگويي به نامه ها و مكاتبات و مكالمات مردمي و ايجاد شبكه پيگيري برگزار مي شود افزود: پاسخگويي به نامه ها، مكاتبات ، مكالمات مردمي و ارتقاء فرهنگ پاسخگويي در سازمان اوقاف و امور خيريه و ارتقاء سطح آموزش ها و مهارتهاي اداري را از جمله اهداف اين همايش برشمرد

حسن ربيعي تشكيل قرارگاه پيگيري در دبيرخانه هاي اوقاف را اقدامي براي پيشبرد جهادي فعاليت ها دانست و افزود: ايجاد شبكه پيگيري نامه ها ، مكاتبات و برنامه هاي ابلاغي در استان ها يكي از محورهاي اين نشست است وايجاد شبكه پيگيري به منظور پيگيري مكاتبات و يافتن پاسخ نامه ها و برنامه هاي اولويت دار در حال اجراست.

مديركل حوزه رياست سازمان اوقاف خاطرنشان كرد: تحرك و پويايي ، سرعت بخشي به مكاتبات و ارتباط مستمر و پيگيري شفاهي و كتبي و حضوري از جمله وظايف كارشناسان دفاتر رياست است .

ربيعي در ادامه با ارائه گزارشي از ستاد پيگيري مكاتبات در 6 ماهه اول سال در سازمان اوقاف از به نتيجه رسيدن 531 نامه اداري معادل 54٪ از مكاتبات در اين سازمان خبر داد.