شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كمپين اطلاع رساني نظام بانكي كشور رونمايي شد
پنجشنبه، 11 شهریور 1395 - 09:14 کد خبر:25713
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- نخستين كمپين اطلاع رساني نظام بانكي كشور توسط رئيس كل بانك مركزي و با حضور مديران عامل بانك ها و موسسات اعتباري رونمايي شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- نخستين كمپين اطلاع رساني نظام بانكي كشور توسط رئيس كل بانك مركزي و با حضور مديران عامل بانك ها و موسسات اعتباري رونمايي شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك مركزى، اين بانك همزمان با هفته بانكداري اسلامي و در راستاى انجام مسئوليت هاي عمومي خود در خصوص ارتقاي آگاهي عمومي جامعه در زمينه امور پولي و بانكى، با همكاري شهرداري تهران نسبت به اجراي كمپين اطلاع رساني نظام بانكي كشور اقدام كرده است. در قالب اين كمپين، اطلاع رساني گسترده با استفاده از بيلبوردها و فضاهاي ارتباطي عمومي در زمينه نظام بانكي صورت مي گيرد.


ولي اله سيف با اشاره به اينكه در قالب اين كمپين زمينه معرفي خدمات بانكي در راستاي رشد و توسعه اقتصادي و ايجاد اشتغال فراهم مي شود، خاطرنشان كرد: ظرفيت ارتباطي شبكه بانكي با 21 هزار شعبه، بسيار گسترده است و مد نظر است با هماهگني ايجاد شده از اين ظرفيت استفاده كنيم.


رييس كل بانك مركزي افزود: از ظرفيت موجود براي معرفي هرچه بهتر و شفاف تر خدمات نظام بانكي در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و ايجاد اشتغال در كشور بايد استفاده شود و اينگونه پويش ها استمرار پيدا كند.

مدير روابط عمومي بانك مركزي با اشاره به مسئوليت اجتماعي بانك مركزي و نظام بانكي كشور در اين زمينه گفت: بانك مركزي جمهوري اسلامي در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي خود و به مناسبت هفته بانكداري اسلامي با همكاري نظام بانكي كشور و شهرداري تهران، «كمپين اطلاع رساني نظام بانكي كشور» را كه كار اجرايي آن از دو ماه پيش آغاز شده است، اجرا مي كند.


محمد على كريمي با اشاره به نخستين حضور بانك مركزي در فضاي تبليغات محيطي اظهار كرد: اين كمپين در رسانه هاي گوناگون از جمله تبليغات محيطي، مطبوعات و راديو و تلويزيون با كمك بانك هاي كشور و سازمان زيباسازي شهرداري تهران از ابتداي هفته بانكداري اسلامي آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.


مدير روابط عمومي بانك مركزي ضمن تشكر از همكاري بانك شهر در اين زمينه، هدف اصلي اجراي اين كمپين را آگاه سازى مخاطب از اقدامات موثر نظام بانكى در حوزه اقتصادى كشور، اطلاع رساني عمومي در خصوص فعاليت هاى بانكى روزمره عموم مردم و آگاهي دهي در زمينه مسائل بانكي و اقتصادي برشمرد.


به گفته كريمي با اجراي اين كمپين، هموطنان عزيز با مفاهيم حوزه بانكي و اقتصادي آشنا مي شوند و در برخي زمينه ها، هشدارهاي لازم به آنها داده مي شود.


‎محمد علي مشكيان مديرعامل شركت هم وطا آريا ايده پرداز و طراح اين پويش نيز گفت: در اين برنامه، پيام هاي هدفمند براي آگاه سازي مخاطبان از شرايط اقتصادي و اقدامات موثر نظام بانكي مورد توجه قرار گرفته است. در جلسات ايده پردازى اين كمپين، مسيرهاى متعددى را پيشنهاد كرديم و در نهايت سعى شد با استفاده از تصاوير اسكناس، موضوعات مستقيم و هماهنگ را در ذهن مخاطبين شكل دهيم.


‎وي افزود: در پيام هاى نوشتارى اصلى سعى كرديم به ساختارى كوتاه، موجز و هماهنگ در واژگان برسيم كه محتواى اصلى هر تبليغ، به صورت موثر و ماندگار در ذهن مخاطبين شكل بگيرد و در شعار دوم نسبت به اطلاع رساني مستقيم تر پيام هاي مد نظر بانك مركزي اقدام كرديم.


كمپين اطلاع رساني نظام بانكي كشور با عنوان «گره گشاي توليد» از صبح روز پنجشنبه در تهران اكران مي شود.