شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران :  همه وسايلي كه بايد به نمايشگاه ببريد
سه شنبه، 2 شهریور 1395 - 16:43 کد خبر:25540
روزهاي منتهي به نمايشگاه و آغاز يك رويداد براي شركت‌كنندگان بسيار استرس‌آور و سخت است، چرا كه بايد همه وسايل خود را آماده كرده و به سرعت آن را به محل برگزاري نمايشگاه ببرند و سپس غرفه خود را آماده پذيرايي از ميهمانان كنند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- روزهاي منتهي به نمايشگاه و آغاز يك رويداد براي شركت‌كنندگان بسيار استرس‌آور و سخت است، چرا كه بايد همه وسايل خود را آماده كرده و به سرعت آن را به محل برگزاري نمايشگاه ببرند و سپس غرفه خود را آماده پذيرايي از ميهمانان كنند.

آماده‌سازي وسايل مورد نياز پيش از آغاز يك رويداد اهميت بسيار بالايي دارد چراكه باعث آسودگي شما در مدت برگزاري نمايشگاه خواهد شد.


بهترين كار براي آنكه همه وسايل مورد نياز را در ذهن داشته باشيد اين است كه يك فهرست از آنها تهيه كنيد و از آنجايي كه «آقاي رويداد» رسالتش مشاوره دادن به افرادي است كه قصد شركت در نمايشگاه را دارند يك فهرست كامل از اين اقلام را براي شما آماده كرده است. تميزي غرفه از همه چيز واجب‌تر است زيرا همه بازديدكنندگان ابتدا تميز بودن غرفه شما را مي‌بينند پس دستمال پارچه‌اي، پاك‌كننده چند منظوره، شيشه پاك‌كن، دستمال كاغذي، كيسه زباله، جارو دستي و سطل زباله را فراموش نكنيد. همچنين چند وسيله كاربردي مانند تيغ موكت‌بري، قيچي، سيم‌سيار و سه‌راهي برق و جعبه ابزار كوچك را كه مي‌تواند شما را در زيباسازي يا اتفاق‌هاي ناگهاني ياري دهد به همراه داشته باشيد.


در طول نمايشگاه افراد مختلفي از غرفه شما بازديدخواهند كرد كه اين رفت‌وآمدها مي‌تواند به يك قرارداد تجاري ختم شود، پس صندوقي براي جمع‌آوري كارت ويزيت بازديدكنندگان از غرفه، پاكت يا كيف دستي براي قراردادن كاتالوگ‌هاي تحويل شدني، كارت ويزيت كاركنان براي ارائه به مخاطبان، دفترچه يادداشت و كاغذهاي يادداشت‌برداري ازجمله مهم‌ترين وسايلي است كه بايد به‌طور حتم در نمايشگاه همراه خود داشته باشيد.


حواس تان باشد كه پذيرايي از كساني كه به غرفه شما مي‌آيند و همچنين وجود خوراكي‌هايي به‌عنوان ميان وعده براي كاركنان درون غرفه از اهميت بالايي برخوردار است پس به خاطر داشته باشيد ظروف پذيرايي اعم از فنجان، چاي‌ساز، قندان، شيريني و ميوه‌خوري، كارد و چنگال و پيش‌دستي، سيني و... به‌طور حتم در فهرست شما قرار داشته باشد.


مواردي كه تا اينجا گفته شد اقلامي بودند كه به‌طور حتم بايد در هر غرفه‌اي وجود داشته باشند اما وسايل ديگري نيز هستند كه ممكن است به كار شما بيايند و وجودشان در نمايشگاه و در غرفه شما شايد الزامي نباشد اما مي‌توانند در مواقع ضروري به كمك شما بيايند براي مثال ماشين حساب، شارژر براي همه دستگاه‌هاي مورد استفاده و پوشه يا زونكن از اين دست وسايل هستند.