شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، بانك مسكن موفق به كسب دو رتبه اول در بخش پوستر و بخش برنامه هاي كاربردي ( اپليكيشن ) ، رتبه دوم بخش مولتي مديا و رتبه سوم در بخش ويژه نامه در يازدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي شد.
براساس اعلام نتايج از سوي هيأت داوران يازدهمين جشنواره انتشارات روابط عمومي ها كه به صورت ملي و در ميان سازمان ها و دستگاه هاي اجرايي از سراسر كشور برگزار شد؛ پوسترهاي طرح 77 و معرفي خدمات بانكداري الكترونيك ، نرم افزار واقعيت افزوده (فرابين) ، مولتي مدياي چگونه صاحب خانه شويم و ويژه نامه همايش مديران بانك مسكن در زنجان ، حايز رتبه هاي برتر شدند.
براساس اين گزارش ، در بخش رقابتي اين جشنواره هفت حوزه شامل بهترين برنامه انتشاراتي ، نشريه داخلي برتر، انتخاب انتشارات در حوزه كتاب ، بروشور، پوستر، عكس، ويژهنامه ، فيلم و تيزر، انتخاب برترين و بهترين ارتباط الكترونيكي در حوزه وبسايت ، مولتي مديا ، برنامه هاي كاربردي(اپليكيشن ها) و نسخه موبايلي سايت ، انتخاب بهترين تبليغ مكتوب در حوزه تبليغات در نشريات، رپرتاژآگهي،انتخاب بهترين تحليل محتوا ( تحليل محتوا در خصوص بريده جرايد و نشريات سازماني ) و در نهايت انتخاب كارشناس برتر انتشارات روابط عمومي مورد بررسي قرار گرفت كه بانك مسكن همچون سال هاي گذشته در بيشتر اين بخش ها حضور فعال داشت.
شايان ذكر است ، جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي به صورت ملي و به همت انجمن متخصصان روابط عمومي و با همكاري دانشگاهها، روابط عمومي وزارتخانهها، سازمانها و شركتهاي خصوصي و دولتي در دو گروه تهراني و استاني برگزار شد.
منبع: روابط عمومي بانك مسكن