شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تعداد كاربران سامانه بام بانك ملي ايران از مرز ۲۰۰ هزارنفرگذشت
پنجشنبه، 27 خرداد 1395 - 00:03 کد خبر:24192
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-با گذشت حدود پنج ماه از راه‌اندازي سامانه اينترنتي جديد بانك ملي ايران (بام)، تعداد كاربران اين سامانه از مرز ۲۰۰ هزار نفر گذشت.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-با گذشت حدود پنج ماه از راه‌اندازي سامانه اينترنتي جديد بانك ملي ايران (بام)، تعداد كاربران اين سامانه از مرز ۲۰۰ هزار نفر گذشت.

به گزارش شارا از روابط عمومي بانك ملي ايران، امنيت بالا، جامعيت،كاربري بسيار آسان و هوشمندي اين سامانه از مهترين علل استقبال مشتريان از اين سرويس جديد است. رضايت خاطر مشتريان بانك از اين سامانه به حدي بوده كه درمدت حدود پنج ماه بيش از ۲۰۰هزاركاربرجذب اين سامانه شدند.


در بهمن ماه سال گذشته پس از گذشت هشت سال از راه اندازي سامانه بانكداري اينترنتي بانك ملي ايران (سبا)، بانك ملي ايران با هدف ارائه كامل ترين مجموعه خدمات بانكداري الكترونيك به مشتريان و استفاده از جديدترين تكنولوژي هاي حوزه فناوري اطلاعات و يكپارچه نمودن خدمات قابل ارائه به آنها، سامانه بانكداري اينترنتي «بام» را راه اندازي كرد.


اين سامانه براساس ويژگي «هر مشتري يك سامانه» به نحوي طراحي گرديده است كه كاربر علاوه بر دريافت طراحي و پيام هاي ويژه خود مي تواند بر اساس كاربردهاي مورد نيازش چيدمان صفحه پيشخوان خود را با نظر خود انجام دهد. حذف ابزارهاي رمزساز جانبي (token) كه در سامانه سبا به كار مي رفت ، از ديگر ويژگي هاي اين سرويس محسوب مي‌شود.


مشتريان بانك ملي ايران كه عضوسامانه پيام كوتاه بانك ملي ايران (ساپتا)هستند،مي توانندبدون مراجعه به شعبه و از طريق سايت اينترنتي اين بانك به عضويت سامانه مذكور درآيند.

 

در تلگرام شارا عضو شويد:

 https://telegram.me/sharaPR