شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : برخي ويژگي هاي يك روابط عمومي موفق
یکشنبه، 2 خرداد 1395 - 11:57 کد خبر:23568
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- دوست عزيزي در مورد وظايف و ويژگي هاي يك روابط عمومي موفق و ايده آل سوال فرمودند. خوشبختانه مدتهاست كه در اين زمينه در حال نوشتن يك مقاله هستم كه در اينجا فهرست وار به برخي از اين ويژگي ها اشاره مي كنم:

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- دوست عزيزي در مورد وظايف و ويژگي هاي يك روابط عمومي موفق و ايده آل سوال فرمودند. خوشبختانه مدتهاست كه در اين زمينه در حال نوشتن يك مقاله هستم كه در اينجا فهرست وار به برخي از اين ويژگي ها اشاره مي كنم:


1. تحقيق، برنامه ريزي و مديريت: البته مديريت به تنهايي بقيه مولفه ها را هم مي تواند پوشش دهد.
2. اخلاق مداري
3. خلاقيت و نوآوري كه موجب تحقق اصل تمايز در روابط عمومي مي شود.
4. احترام به كرامت انسانها
5. مخاطب محوري البته با شناخت آن محقق مي شود
6. گفتمان سازي
7. جهاني فكر كردن و محلي عمل كردن
8. مسئوليت پذيري اجتماعي
9. استفاده بهينه و عاقلانه - نه افراطي- از فناوري هاي نوين
10. مديريت بحران
11. مديريت اعتبار
12. استقبال از انتقادها
13. ايجاد آرامش و امنيت رواني
14. ايجاد تعامل عيني بين رسانه‌ها و روابط عمومي‌ها
15. توليد محتواي با كيفيت
16. ارايه مشاوره
17. آينده پژوهي و آينده نگاري: پايش و بازخوردگيري

با احترام
باقريان

 

 

نشاني تلگرام شارا: https://telegram.me/sharaPR