شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- سرپرست بانك ملي ايران بر نقش مهم آموزش در نيل به اهداف بانك تأكيد كرد.
به گزارش روابط عمومي بانك ملي، محمدرضا حسين زاده در بيست و چهارمين همايش بررسي مسائل آموزشي بانك كه به مدت دو روز در مشهد برگزار شد، ارائه خدمات و محصولات متمايز و منحصر به فرد را باعث پيشرفت بانك دانست و گفت: در بازار رقابتي امروز، بايد به قيمت تمام شده پول و كنترل هزينه ها توجه ويژه داشت.
وي آموزش كاربردي را اساس پويايي و پيشرفت بانك عنوان كرد و ابراز داشت: آموزش كاركنان و مسائل آموزشي بايد در شعب نمود پيدا كند. آموزش هاي كاربردي به عنوان يك ضرورت بايد در دستور كار باشد و هزينه هاي صرف شده در آن نوعي سرمايه گذاري در بانك محسوب مي شود.
حسين زاده گفت: حركت به سوي آموزش هاي كاربردي و نوين و تربيت نيروهاي كارآزموده و متخصص براي جايگزيني مشاغل حساس و مديريتي بايد مورد توجه مسئولان آموزشي قرار گيرد.
سيد ولي اله فاطمي اردكاني معاون فناوري اطلاعات و شبكه ارتباطات بانك ملي ايران نيز در اين همايش، آموزش را ابزاري براي توسعه منابع انساني دانست و در ادامه به تبيين استراتژي هاي آموزشي بانك پرداخت. در ادامه اين همايش، محمد علي ايزدي معاون منابع انساني بانك ملي ايران با اشاره به اهميت آموزش در ارتقاي بهره وري و جايگاه بانك، آموزش هاي كاربردي و كارگاهي در حال اجرا در سطح بانك را اثرگذار عنوان كرد.
ارائه گزارش عملكرد آموزشي بانك در سال 1394 توسط مهرداد كامكار صالحي رئيس اداره كل آموزش بانك ملي ايران از ديگر بخش هاي اين همايش بود.
در اين همايش كه مهرزاد ذاكري مدير امور مجلس، مسئولان اداره امور شعب استان خراسان رضوي و مسئولان و كارشناسان آموزشي بانك ملي ايران در سراسر كشور نيز حضور داشتند، چند تن از استادان دانشگاه به طرح مطالب آموزشي و اهميت آن در توسعه منابع انساني پرداختند.
در پايان همايش مذكور، ادارات امور شعب استان هاي خراسان جنوبي، سيستان و بلوچستان و خراسان شمالي به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم از نظر عملكرد آموزشي بانك در سال ۹۴ راكسب كردند و مورد تقدير قرار گرفتند.