شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : معرفي يك اپليكيشن موبايلي بازاريابي در ژاپن
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 - 16:09 کد خبر:23103
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- شركت ژاپني transcosmos از همكاري جديد خود با كمپاني Repro در راستاي توليد اپليكيشني به همين نام خبر داد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- شركت ژاپني transcosmos از همكاري جديد خود با كمپاني Repro در راستاي توليد اپليكيشني به همين نام خبر داد.

Repro يك اپليكيشن موبايلي است كه در بازاريابي ديجيتال مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

شركت مزبور مي‌گويد با توجه به رواج استفاده از گوشي‌هاي هوشمند و كنار گذاشته شدن آرام آرام رايانه‌هاي روميزي، انتظار مي‌رود‌ كه بازار تبليغات در اسمارت‌فون‌ها همچنان به رشد خود ادامه دهد.

به گزارش موسسه صبا ويژن به نقل از وب‌سايت Mobile Marketing Watch، برنامه Repro يك ابزار هك رشد است كه تمام قابليت‌هاي مورد نياز را در قالب فقط يك SDK ارائه مي‌نمايد.

هك رشد يا growth hacking شيوه‌اي است كه در آن تلاش مي‌شود با استفاده از تكنيك‌هاي مورد استفاده در سئو و نيز حضور پررنگ و هدفمند در شبكه‌هاي اجتماعي، مخاطبان و مشتريان شركت افزايش پيدا كند.

گفته مي‌شود Repro علاوه بر انجام تحليل‌هاي كمّي از قبيل تحليل‌هاي مخروطي (funnel analysis) و تحليل‌هاي حفظ مخاطب (retention analysis)، قادر به تجزيه و تحليل كيفي نيز مي‌باشد.

همچنين قابليت‌هاي بازاريابي گوناگوني از قبيل پوش نوتيفيكيشن (push notification) و پيام‌هاي ارسالي درون برنامه‌اي (in-app) در آن تعبيه شده است.

يوسوكه هيراتا (Yusuke Hirata) مدير عامل شركت Repro با ابراز خرسندي از همكاري با transcosmos كه در زمينه بازاريابي ديجيتال پيشينه موفقي دارد، مي‌گويد ما مطمئن هستيم كه اپليكيشن Repro بالقوه مي‌تواند به طور گسترده‌اي در بازار مورد استفاده قرار گيرد و حتي فراتر از حد انتظار تبليغات‌چي‌ها ظاهر شود.