شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كاهش علاقه كاربران فيس‌بوك به انتشار مطالب شخصي
یکشنبه، 22 فروردین 1395 - 11:05 کد خبر:22438
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- براساس گزارش‌هايي كه به‌تازگي منتشر شده،‌ تعداد كاربراني كه از اين شبكه اجتماعي براي اظهار‌نظر در مورد مسائل شخصي و خصوصي خود استفاده مي‌كنند كاهش قابل توجهي يافته است.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-  براساس گزارش‌هايي كه به‌تازگي منتشر شده،‌ تعداد كاربراني كه از اين شبكه اجتماعي براي اظهار‌نظر در مورد مسائل شخصي و خصوصي خود استفاده مي‌كنند كاهش قابل توجهي يافته است.

 

به گزارش شارا، مسائل و رويدادهاي شخصي كه كاربران فيس بوك از بيان آنها در اين شبكه اجتماعي خودداري مي‌كنند عبارتند از: اعلام نامزدي و ازدواج، بيان رويدادهاي جالب و خاطرات زندگي شخصي، صحبت كردن در مورد خانواده و... اين روزها كاربران فيس‌بوك ترجيح مي‌دهند از اين شبكه اجتماعي براي به اشتراك‌گذاري لينك به ويدئوهاي مختلف، اخبار و مقالات و ديگر محتوايي كه كمتر براي فيس‌بوك ارزشمند هستند، استفاده كنند.

 

مديران فيس‌بوك بيشتر ترجيح مي‌دهند كاربران محتواي اصيل را در اين سايت به اشتراك بگذارند، محتوايي كه بيانگر وضعيت زندگي و شرايط حرفه‌اي كاربران باشد. زيرا چنين مطالبي به شناخت بهتر از كاربران و كسب درآمد از آنها از طريق تبليغات و... كمك مي‌كند.

منبع: خبرگزاري فارس