شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، اينستاگرام در يك تغيير مهم در زمينه ويدئو تصميم گرفت طول زمان ويدئوها را روي اين سرويس به ۶۰ ثانيه افزايش دهد. تاكنون فقط ويدئوها با مدت زمان ۱۵ ثانيه روي اين شبكه اجتماعي متعلق به فيسبوك به نمايش گذاشته ميشد اما به گفته اينستاگرام با افزايش طول مدت ويدئوها اين شركت قصد دارد فضاي خلاقانه و انعطاف بيشتري براي علاقهمندان به اين سرويس فراهم كند. تا امروز ويدئوهاي ۶۰ ثانيهاي فقط براي تبليغات روي اين سرويس پخش ميشد اما طي ماههاي پيش رو اين امكان براي همه كاربران اينستاگرام فعال خواهد شد. براساس اعلام اينستاگرام اين تغييرات جديد از چند روز قبل آغاز شده و طي ماههاي آينده در اختيار كاربران اين شبكه اجتماعي قرار ميگيرد.
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد – شماره 3730