شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- روابط عمومي آگهي بانك گردشگري به عنوان آگهي برتر مطبوعات كشور در فصل پاييز شناخته شد
به گزارش شارا از روابطعمومي بانك، در اين انتخاب، آگهيهاي چاپ شده در پاييز ۹۴ توسط هيات داوران مورد بررسي قرار گرفت و طبق راي داوران آگهي "زنگ، قيچي، كاغذ " كه مربوط به افتتاح مدارس ساخته شده توسط گروه مالي گردشگري و بانك گردشگري در مناطق محروم بود به عنوان آگهي برتر شناخته و انتخاب شد.
اين آگهي در شركت هم وطا از شركتهاي زير مجموعه بانك گردشگري و توسط ناهيد عقيقيان طراحي شده است. بانك گردشگري نيز در آبانماه سال ۹۴ همزمان با افتتاح اين مدارس در مناطق محروم تبليغات خود را آغاز كرد.
در طراحي اين آگهي سعي شده تا با استفاده از زنگ مدرسه و كاغذ در كنار قيچي علاوه بر تداعي يك بازي كودكانه در ذهن مخاطب خبر از افتتاح اين مدارس دهد.
بانك گردشگري در طرحهاي تبليغاتي پيشين خود نيز به خوبي از نمادهاي گرافيكي استفاده كرده كه همين موضوع باعث جلب نظر كارشناسان حوزه تبليغات و رسانه شده، به طوري كه اكثر فعالان اين حوزه طرحهاي اين بانك را شيوهاي نوين در معرفي خدمات و محصولات ميدانند