شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نوآوري، تنوّع و رشد بازار
دوشنبه، 10 اسفند 1394 - 10:08 کد خبر:21896
تحقيقات ما نشان مي‌دهد شركت‌هايي كه داراي نيروي كار چندفرهنگي هستند وسايلي براي رشد نوآوري و حفظ آن در اين حالت در اختيار دارند. سرّ موفّقيت آنها در وفور خلّاقيت نيست، گو اين كه خلّاقيت نقش مؤثّر دارد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- سيلويا آن هيولت، مليندا مارشال، و لارا شربين همراه با تارا گانسال‌وس
برنده شدن در بازارگاه جهاني چگونه حاصل مي‌شود؟ براي تقريباً تمامي شركت‌ها، در هر بخشي كه باشند، توان رقابت و رشد بازار بستگي به نوآوري دارد. به دست آوردن سهم بازار و توسعه جهت ورود به مدار بازارهاي جديد جهت جذب مشتريان يا ارباب رجوع تازه با شناسايي نيازهاي برآورده نشده و توليد محصولات، خدمات و سيستم‌هاي جديد براي تأمين نيازهاي مزبور ميسر است. بهره‌وري بيشتر ممكن است عايدات را تقويت كند، اما در اقتصاد امورز جهاني كه به شدت رقابتي است، رشته نوآوري‌ها است كه محرك و حافظ رشد است.


در تحليل نهايي، تحقيقات ما نشان مي‌دهد شركت‌هايي كه داراي نيروي كار چندفرهنگي هستند وسايلي براي رشد نوآوري و حفظ آن در اين حالت در اختيار دارند. موفقيت آنها در وفور خلاقيت نيست، گو اين كه خلاقيت نقش مؤثر دارد. نبوغ به تنهايي نيست، اگرچه نبوغ هرگز تأثير منفي ندارد. بلكه، ظرفيت نوآوري در نيروي كار ذاتاً متنوع است كه رهبران به تفاوت اهميت مي‎ دهند، براي هر رأي و نظري ارزش قائل مي‌شوند، و اختلال را به جاي آن كه سركوب كنند مديريت مي‌كنند. اگر نوآوري جام مقدس باشد، در اين صورت تنوع بايد جستجوي بي‌امان شركت باشد.