شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : اظهارات مديرمسوول ايران درباره عملكرد اين روزنامه در انتخابات
دوشنبه، 3 اسفند 1394 - 17:15 کد خبر:21797
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مديرمسؤول روزنامه ايران درباره‌ي عملكرد اين روزنامه در انتخابات اظهار كرد: تلاش ما در اين ايام تشويق مردم به حضور در انتخابات است؛ منتها ديدگاه‌هاي افراد معروف هم به صورت منظم مطرح مي‌كنيم، چون صلاح نيست خودمان مستقيم وارد شويم.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مديرمسؤول روزنامه ايران درباره‌ي عملكرد اين روزنامه در انتخابات اظهار كرد: تلاش ما در اين ايام تشويق مردم به حضور در انتخابات است؛ منتها ديدگاه‌هاي افراد معروف هم به صورت منظم مطرح مي‌كنيم، چون صلاح نيست خودمان مستقيم وارد شويم.

 

محمد تقي روغني‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار بخش رسانه ايسنا،‌ در ادامه مطلب بالا بيان كرد: هدف ما بيشتر تشويق مردم به شركت در انتخابات است. تلاش ما عمدتا در اين راستاست كه شور انتخاباتي را زياد كنيم تا بيشترين آراء و ميزان مشاركت را داشته باشيم.

 

مديرمسؤول ايران در ادامه عمده هدف اين روزنامه در ايام انتخابات را تشويق افراد از گرايش‌هاي مختلف براي شركت در اين رويداد ملي دانست.

 

او در ادامه درباره‌ي منع تبليغات نامزدها در رسانه‌هايي كه از منابع عمومي يا دولتي استفاده مي‌كنند،‌ بيان كرد: از پيشتر مطرح بود رسانه‌هايي كه از منابع عمومي يا دولتي استفاده مي‌كنند، نبايد تبليغ كانديدايي را در دستور كار داشته باشند و اين امر قانوني است. اما اينكه مردم را تشويق كنيم طبيعتا هدف ماست تا افراد به گرايش‌هاي مختلف براي شركت در انتخابات تشويق شوند.

 

مدير مسوول روزنامه ايران همچنين درباره‌ي عملكرد رسانه‌هاي خصوصي و فعاليت آنها در انتخابات يادآور شد: رسانه‌هايي كه خصوصي هستند طبيعتا گرايش خاص خود در انتخابات را تبليغ و از كانديداي خود حمايت مي‌كنند. در مقابل آن‌ها رسانه‌هاي دولتي خاص در جهت تحقق اهداف نظام و منويات مقام معظم رهبري كه ميزان مشاركت بيشتر در انتخابات بوده است تلاش مي‌كنند.