شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : بانك شهر برگزيده رسانه مانيتورينگ تبليغات كشور
دوشنبه، 14 دی 1394 - 12:43 کد خبر:20642
تبليغ بانك شهر با عنوان "كارت شهروندي" به عنوان تبليغ برتر از نگاه رسانه مانيتورينگ تبليغاتي كشور معرفي شد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، تبليغ بانك شهر با عنوان "كارت شهروندي" به عنوان تبليغ برتر از نگاه رسانه مانيتورينگ تبليغاتي كشور معرفي شد.

پايگاه نمايش آنلاين آگهي‌هاي تلويزيوني ايران به عنوان رسانه مانيتورينگ تبليغاتي كشور، تبليغ اين بانك را  با موضوع "كارت شهروندي" و با استفاده از تكنيك كتاب، به عنوان تبليغ برتر در ميان 432تبليغ تلويزيوني كشور در مهرماه اعلام كرد.
بر اين اساس، در اين تبليغ، به معرفي قابليت‌هاي كارت شهروندي در قالب كتاب و به صورت سه بعدي پرداخته شده است كه اين تبليغ به دليل خاص بودن نوع تكنيك در معرفي خدمات اين كارت، به عنوان تبليغ برتر مطرح شد.
مراحل توليد و پيش توليد اين تبليغ دو ماه زمان برده است كه در مهرماه سال‌جاري با انتخاب داوران اين پايگاه، به عنوان تبليغ برتر تلويزيوني كشور معرفي شد.

منبع: مركز ارتباطات و روابط‌عمومي بانك شهر