شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : دانلود كتاب انتقال پيام
چهارشنبه، 13 آبان 1394 - 11:42 کد خبر:19374
مطالعه تأثيرات بر محتواي رسانه‌ها، آن سوي فرايندها و تأثيرات، تحليل محتواي رسانه، الگوي محتواي رسانه‌ها، تأثيرگزاري كاركنان رسانه بر محتواي رسانه، نفوذ اصول كاري رسانه، تأثيرات سازماني بر محتوا، تأثيرات وارد بر محتوا از بيرون سازمان‌هاي رسانه‌اي، تأثير ايدئولوژي، ارتباط تأثيرات بر محتوا به آثار محتوا و ساختن نظريه محتواي خبر بخش هاي ۱۱ گانه كتاب حاضر هستند كه بر اساس نسخه اصلي برگردان و در ۵۱۵ صفحه متن و نمودار تنظيم شده است.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، مطالعه تأثيرات بر محتواي رسانه‌ها، آن سوي فرايندها و تأثيرات، تحليل محتواي رسانه، الگوي محتواي رسانه‌ها، تأثيرگزاري كاركنان رسانه بر محتواي رسانه، نفوذ اصول كاري رسانه، تأثيرات سازماني بر محتوا، تأثيرات وارد بر محتوا از بيرون سازمان‌هاي رسانه‌اي، تأثير ايدئولوژي، ارتباط تأثيرات بر محتوا به آثار محتوا و ساختن نظريه محتواي خبر بخش هاي ۱۱ گانه كتاب حاضر هستند كه بر اساس نسخه اصلي برگردان و در ۵۱۵ صفحه متن و نمودار تنظيم شده است. كتاب انتقال پيام؛ تئوري‌هاي تأثيرات موجود بر محتواي رسانه با تأكيد بر اين كه محتواي رسانه لزوما منعكس كننده واقعيات دنياي اطراف ما نيستند و توسط مجموعه‌اي از عوامل شكل داده شده‌اند، به مقايسه پژوهش‌هاي انجام شده در خصوص محتواي رسانه‌ها و تأثيرات مرتبط با آنها مي‌پردازد. اين كتاب با رهيافتي منحصربه فرد ضمن بررسي جامع عوامل شكل دهنده محتوا، سطوح مختلف تأثيرات رسانه‌ها را مورد نظر قرار داده و نگاهي جديد به مفهوم محتوا و مضمون رسانه‌اي دارد.

نويسندگان كتاب درباره آن نوشته‌اند: اين كتاب درباره محتواي رسانه‌ها و تأثيراتي است كه آن را شكل مي‌دهد. كتاب‌هاي مربوط به پژوهش ارتباط جمعي معمولاً از محتوا و مضمون رسانه‌ها به عنوان نقطه شروع استفاده مي‌كنند ولي در اين كتاب بر خلاف پژوهش‌هاي رايج كه بر مبناي پرسش‌هايي از اين گونه است كه: پيام به وسيله كدام فرايند توسط مخاطب دريافت و درك مي‌شود؟ يا تأثيرات رسانه بر مخاطب چيست؟ ديدگاه متفاوتي را با پرسش‌هايي مانند اين كه: چه عواملي در داخل و خارج از سازمان‌هاي رسانه‌اي بر محتواي رسانه‌ها تأثير مي‌گذارند؟ ارائه مي‌كند و نمي‌پذيرند كه محتوا و مضمون رسانه‌هاي گروهي منعكس كننده واقعيتي عيني باشند. آنان عقيده دارند اين محتواها منعكس كننده دنياي اطراف نيست، بلكه اين محتوا توسط مجموعه‌اي از عواملي شكل داده مي‌شود كه منجر به شكل‌هاي متفاوتي از حقيقت مي‌‌شود.

 

نام كتاب : انتقال پيام
نويسنده : ياملا جي شوميكر - استيفن دي ريس
تعداد صفحه:  512
حجم فايل: 2,750 كيلوبايت
لينك دانلود مستقيم كتاب

 

منبع: پارس بوك