شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : راه اندازي واحد ارتباط بامشتريان موسسه كوثر
شنبه، 11 مهر 1394 - 10:36 کد خبر:18900
همزمان با ششمين روز از هفته دفاع مقدس "سامانه پاسخگوي كوثر" به بهره برداري رسيد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، عصر روز يكشنبه مورخ ۰۵/۰۷/۱۳۹۴ طي مراسمي با حضور فهيمي پور قائم مقام مديرعامل، داراني معاون هماهنگ كننده ، معاونين و مديران ارشد حوزه مركزي، واحد مديريت ارتباط بامشتريان(CRM) افتتاح گرديد.

در اين مراسم پس از تلاوت آياتي از قرآن كريم، آئين افتتاحيه توسط آقاي داراني معاون هماهنگ كننده موسسه اعتباري كوثر انجام پذيرفت،سپس شهرابي معاون بازاريابي و امور بين الملل موسسه با ارائه گزارشي درخصوص لزوم راه اندازي واحد مديريت ارتباط بامشتريان و روند طي شده اظهار داشت: موسسه پس از پشت سر نهادن مراحلي همچون تكميل شبكه شعب، اخذ مجوز فعاليت از بانك مركزي، حضور در بازار سرمايه، برندينگ و تثبيت جايگاه خود در بازار رقابت، جايگاهي ويژه در شبكه بانكي كشور كسب نموده است، حال بهبود سطح خدمت رساني در لايه هاي مختلف سازماني امري اجتناب ناپذير و مهم خواهد بود. در همين راستا باتوجه به سياست هاي اين معاونت درسال ۹۴ پيرامون ارتقاء و گسترش خدمات نوين بانكي، پس از راه اندازي و ارائه خدماتي از جمله، صندوق سرمايه گذاري كوثر يكم، صندوق امانات، بيمه، ليزينگ در شعب موسسه تكريم هرچه بيشتر مشتريان گرامي در اولويت كاري اين معاونت قرار گرفت، لذا يكي از مهم ترين اقدامات در زمينه پاسخ گويي مناسب و به موقع با هدف مديريت موثر مشتريان، راه اندازي واحد CRM بود كه طي ۶ ماه گذشته با پيگيري مجدانه كارشناسان معاونت در فاز اول "سامانه پاسخگوي كوثر" امروز مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

معاون بازاريابي و امور بين الملل موسسه افزود: از جمله خدمات اين سامانه ميتوان به دسترسي ســريع و آســان تماس گيرندگان به اطلاعــات بانكي، اطلاع رســاني پيرامون محصولات، خدمات و آخرين اخبار و اطلاعات موسسه، دريافــت نقد، نظر و پيشــنهادهاي مشــتريان گرامي اشاره نمود. كاركنان اين مركز در تلاش اند تا ارتباطي ســازنده، آموزنده، توام با احترام را براي مشــتريان فراهم كرده و همواره در راستاي حفظ، بهبود و توسعه آن كوشا باشند.

سپس فهيمي پور قائم مقام مديرعامل با تقدير از معاونت بازاريابي و ساير دست اندركاران راه اندازي سيستم CRM ، بر تغيير رويكرد سازمان از جذب منابع به سمت جذب مشتريان تاكيد داشته و اظهار داشت:راه اندازي اين واحد نقطه عطفي جهت جلب رضايت مشتريان است.

وي ايجاد كانال و بستري امن، هماهنگ و يكپارچه جهت مديريت ارتباط با مشتريان را از ملزومات يك سازمان پويا و مشتري گرا عنوان كرد.

سپس وي از متوليان امر درخواست نمود با جديت و تلاش پيگير خود نسبت به راه اندازي و بهره برداي از ساير فاز هاي اين واحد اقدام نمايند .

شايان ذكر است اين مركز با بهره گيــري از امكانات گوناگون نرم افزاري و ســخت افزاري و با بهره جستن از درگاه هــا و كانال هاي مختلف از جمله شماره تلفن ۴۲۸۳۰-۰۲۱ (با قابليت دريافت نمابر و صندوق صوتي)، پيامــك ۸۶۷۷۷-۰۲۱، آدرس ايميل crm@kosarfci.ir، وب ســايت موسسه و ... زمينه برقراري ارتباطي دوســويه ميان موسسه و مشــتريان، ســهامداران و ساير ذينفعان را مهيا ساخته است و تمامي همكاران در واحد crm در تلاش اند تا براساس سياست هاي مديرعامل محترم همواره براساس تكريم و احترام، پاسخگو و راهنماي مشتريان گرامي در تمامي زمينه ها باشند.

 

منبع: روابط عمومي موسسه اعتباري كوثر