شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : پيش بيني رشد 52 درصدي براي تبليغات ديجيتال
شنبه، 11 مهر 1394 - 11:55 کد خبر:18894
مطابق با گزارش شوراي مديريت ارشد بازاريابي، صرف هزينه براي آگهي ديجيتال در خاورميانه و آفريقا در آستانه انفجار است و با سرعتي باورنكردني تا ميزان 1.35 ميليارد دلار در سال 2015 افزايش خواهد يافت، مبلغي كه چهار بار بيش از ميانگين جهاني است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- با توجه به اين حقيقت كه بيش از نيمي از ترافيك اينترنت آفريقاي جنوبي در دستگاه‌هاي تلفن همراه صورت مي‌گيرد، امري كه تلفن همراه را به بزرگترين فرصت براي رشد در آينده نزديك بدل مي‌سازد، تبليغات ديجيتال روي اين دستگاه‌هاي هوشمند و همچنين كامپيوتر سبب 52 درصد از كل افزايش صورت گرفته در هزينه‌اي مي‌شود كه در پنج سال آينده براي تبليغات صرف خواهد شد.4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 به گزارش گروه ترجمه شارا، شانل مك‌كي، مدير رسانه اورنج اتموسفير، و آژانس خريد رسانه ديجيتال به اين مسئله اشاره داشته است كه «95 درصد از برندهاي اصلي در آفريقاي جنوبي از توئيتر و 92 درصد از فيس بوك براي تبليغات استفاده مي‌كنند. با افزايش 53 درصدي تعداد كاربران يوتيوب، و همچنين افزايش 65 درصدي كاربران اينستاگرام فقط در ظرف يك سال گذشته، بازاريابان هرچه بيشتر در حال افزايش بودجه‌هاي خود هستند تا از اين راه با كمترين فاصله ممكن، احتمال و امكان افزايش سهم خود در بازار را به چنگ آورند.

مطابق با گزارش شوراي مديريت ارشد بازاريابي، صرف هزينه براي آگهي ديجيتال در خاورميانه و آفريقا در آستانه انفجار است و با سرعتي باورنكردني تا ميزان 1.35 ميليارد دلار در سال 2015 افزايش خواهد يافت، مبلغي كه چهار بار بيش از ميانگين جهاني است.