شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : پنج كتاب روابط عمومي كه بايد مطالعه كنيم
سه شنبه، 24 شهریور 1394 - 09:40 کد خبر:18641
ما ليستي جامع از كتاب‌هايي را تهيه كرده‌ايم كه به صورت حرفه‌اي به بررسي نحوه نگارش، تفكر و تحليل مي‌پردازند. اين كتاب‌ها اطلاعات و مفاهيمي را درباره نوشتن مطالب موثر، تقويت استراتژي رسانه اجتماعي، تحليل و بررسي نتايج كمپين و تعيين بهترين فعاليت‌هاي تيم را به شما ارائه مي‌دهند.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- ما ليستي جامع از كتاب‌هايي را تهيه كرده‌ايم كه به صورت حرفه‌اي به بررسي نحوه نگارش، تفكر و تحليل مي‌پردازند. اين كتاب‌ها اطلاعات و مفاهيمي را درباره نوشتن مطالب موثر، تقويت استراتژي رسانه اجتماعي، تحليل و بررسي نتايج كمپين و تعيين بهترين فعاليت‌هاي تيم را به شما ارائه مي‌دهند.


بازاريابي محتواي حماسي
نوشته جو پاليزي

نكاتي براي چگونگي بيان داستان برند خود و جذب زيركانه اما موثر مخاطب


متن خبري كامل و عالي: چگونه براي اولين بار و در هر بار، به شكلي درست روايت كنيم
نوشته بيل مك‌گوان (منتشر شده در آپريل 2014)

ياد بگيريد كه چگونه مطلب درست را در زمان مناسب و به مخاطب صحيح بگوييد.


داستان‌هاي بحران: پنج قانون براي گذر از بحران در تجارت، سياست و زندگي
نوشته لان جي. ديويس

نكاتي رك و سر راست براي چگونگي مديريت رسوايي‌هاي بزرگ روابط عمومي و چگوني يادگيري از اشتباهات.


يوتيليتي: چرا بازار يابي هوشمند درباره كمك است و نه پيرامون اعتياد
نوشته جي بائر

مشكل را بشناسيد، بر آن غلبه كنيد و با استفاده از نكات ضروري براي ايجاد روابط بلندمدت با مشريان در رقابت پيروز شويد.
داده‌ها را ذخيره كنيد، جي بائر را در 27 فوريه در تورنتو به صورت زنده ببينيد.


سال بدون پايپوش: wordpress.com و آينده كار
نوشته اسكات بركان

درباره ساختار تجارت، از سكوي ساخت وبسايتي كه هر كس مورد استفاده قرار مي‌دهد، اطلاعات دروني و داخلي را بدست آوريد.
 

منبع مرجع:  شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)