شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- در دنياي امروز بسيـــاري از شركت ها هزينه هاي زيادي را براي ايجاد روابط با مشتـــريان و مصــــرف كنندگان خود خرج مي كننــد. با پيشرفت فناوري و گسترش ارتباطات از طريق اينترنت و بوجود آمدن مفهوم وب2 (يعني يك دنياي مجازي تعاملي) ، گسترش باشگاه هاي مشتريان با سرعت و كيفيت بالاتري صورت مي پذيرد.
در حال حاضر موج بزرگي در ايران براي راه اندازي باشگاه مشتريان از طرف شركت هاي خصوصي كوچك و بزرگ و حتي سازمان هاي بزرگ مالي نظير بانك ها و شركت هاي بيمه به راه افتاده است و هر كدام سعي مي كنند نظر مشتريان را به نحوي به سوي خود جلب نمايند.
در تعريف كلي "باشگاه مشتري" هدف و منطق راه اندازي آن بطور كلي مي توان گفت "باشگاه مشتري"، يك سازمان برقرار كننده ارتباط با افراد و مشتريان است كه بالفعل و بالقوه مي باشد، و عموما به وسيله يك واحد سازماني مستقل در شركت ها و به منظور ايجاد ارتباطات مستقيم و منظم بين آنها و اعضا ايجاد شده است.
هدف باشگاه مشتري، فعال كردن خريداران و افزايش وفاداري آنها به وسيله ايجاد يك رابطه عاطفي با آنهاست. در باشگاه مشتريان چيزي فراتر از خريد يك محصول با كيفيت يا استفاده از يك برند معتبر و ساير ارزش هاي معمول به مشتريان ارائه مي شود
كلوپ الكترونيك در فضاي مجازي اينترنت نيز امكان نويني است كه جهت سهولت مشتريان و نمايندگي ها اقدام به نوآوري در آن نموده و در سرويس هاي آنلاين ذيل را به مشتريان ارائه مي نمايد:
امكان دريافت كلمه عبور و كد رجيستري
امكان استفاده از صفحه اختصاصي بستن حساب ها و فايل اجرايي بستن حساب ها و دريافت فايل هاي راهنما
امكان تمديد پشتيباني بصورت آنلاين
امكان ارسال بكاپ نرم افزار و درخواست بررسي بكاپ ارسالي و اصلاح آن از طريق كلوب مشتريان
اين نرم افزار سرويس ويژه اي است كه در هنگام به روز رساني نرم افزار به كاربران اين امكان را مي دهد تا در كوتاه ترين زمان و بدون صرف هزينه بتوانند از امكانات جديد نرم افزار به شكل بهينه استفاده نموده و با شناخت كافي از امكانات جديدي كه در هر ورژن ارائه مي گردد و با توجه به كاربرد آن در كسب و كار خود، به نتيجه مطلوب دست يابند.
گفتگوي الكترونيكي به صورت آنلاين (چت) با مشتركان به منظور رفع مشكلات احتمالي كه كارشناسان خبره شركت توسعه خدمات در تمامي ساعات اداري پاسخگوي مشتريان محترم خواهند بود.
بيش از 100 عدد مولتي مدياي آموزشي به صورت صوت و تصوير به زبان ساده تمامي زواياي كاربري نرم افزار را به كاربران آموزش داده است. لازم به ذكر است همواره سعي شده است اين ويدئوهاي آموزشي با تكيه بر آخرين ورژن نرم افزار ها و آموزش امكانات اضافه شده، تهيه گردد كه از طريق كلوب مشتريان طرفه نگار قابل دستيابي خواهد بود.
شركت هلو بان به عنوان يكي از شركت هاي خدمات دهنده نرم افزاري در كشور با پشتيباني بيش از 41000كاربر توانسته است با بهره گيري حداكثر يا زموارد فوق جايگاه مناسبي را در بين شركت هاي ايراني براي خود كسب نمايد.
پشتيباني از طريق وب سايت وكلوپ مشتريان به آدرس www.clubtorfehnegar.ir