شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تعريف مديرعامل بانك رفاه از مشتري‌مداري
یکشنبه، 7 تیر 1394 - 16:57 کد خبر:17485
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مديرعامل بانك رفاه كارگران گفت: براي افزايش سودآوري بانك، بايد به سوي كاهش هزينه‌ها گام برداريم.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مديرعامل بانك رفاه كارگران گفت: براي افزايش سودآوري بانك، بايد به سوي كاهش هزينه‌ها گام برداريم.
 
 به گزارش سرويس بازار ايسنا به نقل از روابط عمومي بانك رفاه كارگران، علي صدقي افزود: صرفه‌جويي در هزينه‌ها و كاهش هزينه‌هاي سربار بايد در دستور كار قرار گيرد.
 
 مديرعامل بانك رفاه كارگران اظهار داشت: بنگاه‌هاي مالي بايد نظم را در تمامي امور خود جزو اولويت‌هاي اصلي قرار دهند.
 
 وي اعتماد مردم را اصلي‌ترين و گرانبهاترين سرمايه بانك‌ها برشمرد و گفت: مشتريان زماني كه احساس كنند امانت‌داري در اولويت فعاليت‌هاي بانكي است،‌ به آن اعتماد مي‌كنند.
 
 صدقي افزود: سرعت،‌ دقت و امنيت در ارائه خدمات و انجام فعاليت‌ها، حفظ و وفاداري مشتريان را در پي دارد و اعتماد آنان نسبت به نظام بانكي را بالا مي‌برد.
 
 مديرعامل بانك رفاه كارگران در ادامه اظهار داشت: در مشتري مداري،‌ صرف احترام به مشتري ملاك نيست،‌ بلكه اين امر زماني محقق مي‌شود كه نفع دو طرفه از حضور مشتري در بانك حاصل شود.
 
 وي افزود: براي پايداري و وفاداري مشتريان بايد تمامي خدمات مورد نياز مشتريان شامل خدمات ارزي،‌ ريالي،‌ بانكداري الكترونيك،‌ تسهيلات و... در يك بسته به آنها ارائه شود.
 
 صدقي همچنين ضرورت توجه جدي به بانكداري الكترونيك را يادآور شد و اظهار داشت: بانك‌هايي در آينده نظام پولي حضور خواهند داشت كه بتوانند كارايي لازم را در حوزه بانكداري الكترونيك داشته باشند.