شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كارگاه آموزشي مسئوليت اجتماعي از زاويه روابط عمومي
یکشنبه، 7 تیر 1394 - 14:23 کد خبر:17482
همزمان با برگزاري دوازدهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران، كارگاه آموزشي مسئوليت اجتماعي از زاويه روابط عمومي در تاريخ 18 آبان سال جاري برگزار مي شود. مسئوليت پذيري اجتماعي، مجموعه اقدامات، برنامه ها و پروژه هايي است كه سازمان، همسو با راهبرد و اهداف كلان خود نسبت به حل چالش ها و مشكلات جامعه هدف انجام مي دهد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- همزمان با برگزاري دوازدهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران، كارگاه آموزشي مسئوليت اجتماعي از زاويه روابط عمومي در تاريخ 18 آبان سال جاري برگزار مي شود.

 

در باره كارگاه
مسئوليت پذيري اجتماعي، مجموعه اقدامات، برنامه ها و پروژه هايي است كه سازمان، همسو با راهبرد و اهداف كلان خود نسبت به حل چالش ها و مشكلات جامعه هدف انجام مي دهد.

 

سازمان با طرح ريزي مجموعه اقدامات، برنامه ها و پروژه هايي در زمينه هاي: آموزش و پرورش، هنر و فرهنگ، ورزش، محيط زيست، انرژي، سلامت، رفاه اجتماعي، امور خيريه و فقر زدايي براي حل چنين مشكلات اجتماعي، نقشي فراتر از توليد ثروت براي جامعه هدف ايفا مي نمايد و موفقيت پايدار خود را در جامعه توسعه يافته و بالغ جستجو مي نمايد. شايد به همين دليل است كه پورتر معتقد است" شركت ها اگر خلق ارزش هاي اقتصادي خود را با جامعه براي حل چالش هاي آن تسهيم كنند دوباره جامعه با كسب و كار آشتي خواهد كرد." بنابراين مسئوليت پذيري اجتماعي رويكردي است براي خروج از بحران هاي موجود اجتماعي و زيست محيطي كه كسب و كار و سازمان ها را فراگرفته است.
 

سر فصل ها
بلوغ مسئوليت پذيري اجتماعي سازمان" از اقدام خيريه تا ايجاد ارزش مشترك براي سازمان و جامعه"

روش ارزيابي بلوغ مسئوليت پذيري اجتماعي

روش امتياز دهي بلوغ مسئوليت پذيري اجتماعي

چك ليست نشان مسئولست پذيري اجتماعي سازمان

مصاديق و نمونه هاي بلوغ مسئوليت پذيري اجتماعي در حوزه روابط عمومي

ايجاد ارزش مشترك سازمان Creating Shared Values

 

دريافت فرم ثبت نام




جايگاه آينده‏ پژوهي روابط عمومي و مسئوليت اجتماعي در فضاي مجازي

بلوغ مسئوليت پذيري اجتماعي سازماني؛ استراتژي ارتباطي سازمان