شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- نماينده استان آذربايجان شرقي با بيان اينكه روابط عمومي ها بايد از به وجود آمدن اختلافات بين سازماني جلوگيري كنند، گفت: روابط عمومي ها همچنين بايد مراق باشند تا دچار اغراق گويي و افت تنبلي و سستي در مجموعه كارهاي خود نشوند.
غلامحسين شيري علي آبادي در گفت وگو با خبرنگار شارا با بيان اينكه روابط عمومي ها يكي از واحد هاو بخش هاي حساس و مهم در هر سازمان و نهادي به شمار مي آيند، افزود: به عبارتي روابط عمومي ها زبان گوياي سازمان ها و نهادها به محسوب مي شوند.
وي با اشاره به اينكه روابط عمومي ها تنها بخشي هستند كه زحمات و فعاليت هاي صورت گرفته از سوي پرسنل سازمان ها را براي مردم بازگو مي كنند، گفت: همچنين روابط عمومي ها بايد خواسته ها و مطالبات مردم را به مسوولان سازمان ها منتقل كنند.
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه با توجه به حساسيت روابط عمومي ها بايد افرادي در بخش ها به فعاليت بپردازند كه متعهد و متخصص باشند، بيان داشت: روابط عمومي ها بايد از توانايي هاي بالاي ارتباطي و دو سويه بين مردم با سازمان و سازمان با مردم داشته باشند.
وي در ادامه اغراق گويي و دادن آمارهاي غلط را آفت روابط عمومي ها دانست و گفت: تنبلي و سستي يكي ديگر از نقاط ضعف و عامل ركود روابط عمومي ها محسوب مي شود.
شيري علي آبادي با تاكيد بر اينكه روابط عمومي فعال بايد از فعاليت هاي به حق مجموعه خود دفاع كند، گفت: همچنين روابط عمومي فعال بايد از ارتباطات بين سازماني خوبي نيز با مجموعه هاي مختلف برخودار باشد.
وي به ضرورت به روز شدن و ارائه آموزش هاي مناسب در عرصه فعاليت هاي مربوط به روابط عمومي ها، افزود: روابط عمومي ها از لحاظ امكانات نيز بايد در جايگاه بسيار خوبي قرار داشته باشند.