شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : فعاليت مجدد كمپين تبليغاتي بانك شهر؛ "زندگي به توان شهر" در سراسر كشور
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 - 00:30 کد خبر:16459
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- پس از موفقيت كمپين نوروزي بانك شهر با شعار "شهر تعطيل نيست" و استقبال شهروندان، بار ديگر اين كمپين جديد با شعار "زندگي به توان شهر"، فعاليت خود را آغاز كرد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- پس از موفقيت كمپين نوروزي بانك شهر با شعار "شهر تعطيل نيست" و استقبال شهروندان، بار ديگر اين كمپين جديد با شعار "زندگي به توان شهر"، فعاليت خود را آغاز كرد.

 

به گزارش شارا از مديريت امور ارتباطات و روابط‌عمومي بانك شهر، دكتر فرشاد فخيمي با بيان اين مطلب اظهار كرد: به دنبال استقبال گسترده شهروندان و موفقيت چشمگير كمپين نوروزي بانك شهر، اين بار كمپين تبليغاتي با شعار "زندگي به توان شهر" به معرفي بانكداري الكترونيك و ارائه خدمات اين بانك پرداخت.

 

وي افزود: اين شعار نيز با محوريت برجسته‌سازي كاركرد شبانه‌روزي پيشخوان‌هاي شهرنت، مطرح شده است كه به تازگي توسط اين بانك در سطح شهرهاي بزرگي مانند تهران، شيراز، اصفهان، مشهد، تبريز و ... راه‌اندازي شده است و ارائه خدمات از سوي اين پيشخوان‌ها را به عنوان توان بانك شهر در ارائه خدمات الكترونيك، معرفي مي‌كند.

 

فخيمي خاطرنشان كرد: امروز پيشخوان‌هاي شهرنت با امكان ارائه خدمات بانكي در قالب خودپرداز، خوددريافت و صدور كارت‌هاي هديه، در كنار ايجاد بستر ارتباط مستقيم صوتي و تصويري با رئيس شعبه‌هاي مجازي بانك در 24ساعت شبانه‌روز، خدمتي است كه موجب مي‌شود، مجموعه شهر كه استعاره از نام تجاري بانك شهر است، به معناي واقعي امكان خدمات‌دهي به شهروندان را در همه شبانه‌روز داشته باشد‌.