شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مديريت ارتباط موثر؛ ابزاري مهم در ارتقاء برند بانك
چهارشنبه، 6 اسفند 1393 - 13:15 کد خبر:15882
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد از شعب استان خراسان رضوي بازديد به عمل آورد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد از شعب استان خراسان رضوي بازديد به عمل آورد.

به گزارش شارا، منصور شيخ الاسلامي، رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد، در جريان اين بازديدها، مديريت ارتباط موثر را ابزاري مهم در ارتقاء برند بانك دانست و گفت: يكي از اهداف بازديد ستادي يكسان سازي گفتمان روابط عمومي از حوزه مركزي تا همياران شعب مي باشد به صورتي كه ضمن پيشبرد كمپين اطلاع رساني كشوري، با توجه به شرايط بومي هر استان تصميم گيري مناسبي صورت گيرد.

شيخ الاسلامي با بيان اينكه بانك مهر اقتصاد در شرايط حال حاضر كشور با اولويت قراردادن سياست هاي اقتصاد مقاومتي، كمك به توسعه اقتصادي را در اولويت برنامه هاي خود قرار داده، خاطر نشان كرد: هر اقدامي در اين عرصه بايد مبتني بر روش هاي علمي و كار مطالعاتي صورت گيرد كه دوره‌هاي آموزشي ارتباط موثر نيز همراستا با اين مهم انجام مي شود.

رئيس اداره كل روابط عمومي شرايط جاري استان خراسان رضوي را مطلوب ارزيابي كرد و با اشاره به حضور سالانه بالغ بر ۲۶ ميليون نفر زائر در كلان شهر مشهد مقدس، خواستار معرفي خدمات و محصولات به اقشار مختلف مردم شد.

شيخ الاسلامي هدف از راه اندازي شبكه همياران روابط عمومي را ايجاد ارتباط موثر از ابتدا تا آخرين مرحله فروش خدمات و محصولات عنوان كرد و از تلاش هاي اين عزيزان در استان خراسان رضوي تقدير و تشكر كرد.

محمد صادقي- مدير كل استان خراسان رضوي- نيز ضمن استقبال از اجراي نظارت ستادي از شعب، بر يكسان سازي تمامي طرح ها و ايجاد هماهنگي لازم بين صف و ستاد تاكيد كرد و استفاده از اهرم هاي تبليغاتي در تمام مراحل جذب منابع، مصارف و پيگيري معوقات را بسيار موثر دانست.

در ادامه طي نشستي گزارش بازديد مديران و كارشناسان حوزه روابط عمومي بانك از شعب استان خراسان رضوي ارائه گرديد و نقاط قابل بهبود در اين حوزه مورد بررسي قرار گرفت.