شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : استقرار مدل تعالي EFQM در بانك دي
شنبه، 11 بهمن 1393 - 12:23 کد خبر:15567
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مديرعامل بانك دي گفت: بانك دي در چهار سال اخير به‌دنبال ايجاد بستر و زيرساخت‌هاي مناسب به‌منظور استقرار سيستم‌هاي نوين مديريتي و كيفي بوده و تا حد بسيار زيادي موفق شده است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مديرعامل بانك دي گفت: بانك دي در چهار سال اخير به‌دنبال ايجاد بستر و زيرساخت‌هاي مناسب به‌منظور استقرار سيستم‌هاي نوين مديريتي و كيفي بوده و تا حد بسيار زيادي موفق شده است.

 

احمد شفيع‌زاده با اشاره به اينكه بانك امسال در سطح تقديرنامه در جايزه تعالي سازماني شركت كرده است، افزود: با توجه به استقرار سيستم مديريت كيفيت بر اساس استاندارد بين‌المللي ISO9001 در ستاد مركزي بانك و شعبه مركزي به‌عنوان شعبه منتخب، به‌دنبال استقرار اين سيستم در تمامي شعب در ايران هستيم.

 

وي در نشستي كه به‌منظور ارزيابي اوليه تعالي EFQM در بانك دي انجام شد، اظهار كرد: يكي از موضوعات مهمي كه در دستور كار و وجه مديريت بانك دي قرار گرفته كيفيت بخشيدن به روش‌هاي مديريتي است و بخش ويژه‌اي در بانك به آن اختصاص داده شده است تا در جهت پياده‌سازي مدل‌ها و برنامه‌ها و كيفيت بخشيدن به فعاليت‌ها اقدام‌هايي انجام دهد.

 

مديرعامل بانك دي با تاكيد بر اينكه مدل تعالي سازماني در نظم بخشيدن و يكپارچگي روش‎‎هاي مديريتي به بانك كمك مي‌كند، گفت: مدل ما را به سمتي مي‌برد كه نگاه‌ها يكي شود، معيارهاي آن براي ما الهام‌بخش است و به ما مي‌گويد كه روي چه عواملي دست بگذاريد كه موفق باشيد بنابراين ما و همه كاركنان بانك موظفيم براي ارتقاي سطح سازمان تلاش كنيم و براي رسيدن به اهداف و موفقيت آن كوشا باشيم.