شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- هم زمان با برگزاري چهارمين همايش تحول در نگاه دي كه با حضور كليه روساي شعب تهران و شهرستانها برگزار شد، روساي شعب برتر تقدير شدند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي بانك دي، در ابتداي اين همايش مهدي قاسمي معاون امور شعب بانك دي با تقدير از كليه روسا و كاركنان شعب بانك كه طي روزهاي عمليات مهاجرت نرمافزار بانك زحمات زيادي كشيدند، اظهار كرد: اميدواريم شعب بانك دي به عنوان ويترين بانك با بهرهگيري از بستر جديد منشا خدمات بهتر و متنوعتري براي مشتريان باشند.وي در ادامه به تشريح وضعيت جذب منابع در شعب بانك تا پايان تابستان پرداخت و گفت: شعب از نظر ميزان تحقق اهداف پيشبيني شده از جمله جذب منابع، ارائه تسهيلات و ضمانتنامه با اهداف ابلاغي مقايسه شده و در نتيجه طي شش ماهه نخست سال دو شعبه حائز رتبه عالي، 7 شعبه حائز رتبه بسيار خوب و 25 شعبه رتبه متوسط دريافت كردهاند.
قاسمي درباره معيارهاي ارزشيابي و نحوه رتبه بندي شعب خاطر نشان كرد: كليه شعب بر اساس ملاكهايي نظير دستيابي به اهداف تعيين شده از نظر تجهيز منابع، مصرف بهينه، داشتن تراز مثبت، تكريم مشتري، آراستگي، نظم و انضباء رضايتمندي مشتريان از كاركنان شعب، تلاش جمعي در تحقق اهداف تعريف شده و تعاملات منطقي با ادارات حوزه مركزي مورد ارزيابي قرار گرفتهاند.معاون امور شعب بانك دي با تاكيد بر پيادهسازي نظام آراستگي شعب تصريح كرد: از اول دي ماه نظام آراستگي پيادهسازي شده و كليه شعب موظف به رعايت آن هستند.