شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : يكي از اشتراكات بين روابط عمومي و رسانه ها خبر رساني است
یکشنبه، 16 آذر 1393 - 11:03 کد خبر:14627
روابط عمومي ها بايد در انتخاب با مخاطبين، شيوه اطلاع رساني و نوع رسانه ها دقت كنند تا هر پيامي را به چه رسانه اي و از چه طريقي انتقال دهند. خوشبختانه امروزه رسانه هاي مجازي و پايگاه هاي خبري به كمك روابط عمومي ها آمده اند و خبرهاي آنها را به مخاطبين انتقال مي دهند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- علي هاشمي در گفتگوي اختصاصي با شارا گفت: « يكي از اشتراكات بين روابط عمومي و رسانه ها خبر رساني است. شايد وظيفه اصلي روابط عمومي ها در حوزه خبر اين است كه بتوانند با مخاطب خود ارتباط برقرار كنند.»4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


سردبير قدس آنلاين عنوان كرد: « روابط عمومي ها بايد در انتخاب با مخاطبين، شيوه اطلاع رساني و نوع رسانه ها دقت كنند تا هر پيامي را به چه رسانه اي و از چه طريقي انتقال دهند. خوشبختانه امروزه رسانه هاي مجازي و پايگاه هاي خبري به كمك روابط عمومي ها آمده اند و خبرهاي آنها را به مخاطبين انتقال مي دهند.»


وي اظهارداشت: «روابط عمومي ها در نشريات مكتوب دچار مشكل هستند و طبيعتا خيلي از خبرهاي آنها كار نمي شود ولي در فضاي مجازي و پايگاه هاي خبري به دليل اينكه فضا وجود دارد، ارتباط با مخاطبين نيز راحت تر شده است و روابط عمومي ها در اين فضاها سرويس هاي تخصصي دارند.»