شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : حضور شارا در نمايشگاه مطبوعات مي تواند در ارتقاء سطح روابط عمومي كمك كند
جمعه، 30 آبان 1393 - 12:54 کد خبر:14347
قطعاً تعامل بين روابط عمومي و رسانه در حال حاضر رو به بهبود است. روابط عمومي فرآيند ارايه دستاوردهاي يك سازمان يا يك مجموعه است كه مي تواند عملكرد يا دستاوردهاي آن سازمان را در رسانه ها انعكاس دهد. در نتيجه اين تعامل در ارايه تصوير بهتري از سازمان مي تواند اهميت داشته باشد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-حسين غفاري در حاشيه بازديد از غرفه شارا در بيستمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها در گفتگو با شارا عنوان كرد: « حضور مجموعه هايي مثل شارا در نمايشگاه مي تواند در ارتقاء سطح روابط عمومي هم در ميان مردم وهم در ميان رسانه ها كمك كند.»4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


وي افزود: « حتي رسانه هم خود نياز به روابط عمومي دارد. شايد كمتر به اين موضوع توجه شود ولي خود رسانه ها هم نياز دارند تا عملكرد آنها از مخاطبان خود رصد شود تا بتوانند عملكرد بهتري داشه باشند.»


معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران تصريح كرد: «قطعاً تعامل بين روابط عمومي و رسانه در حال حاضر رو به بهبود است. روابط عمومي فرآيند ارايه دستاوردهاي يك سازمان يا يك مجموعه است كه مي تواند عملكرد يا دستاوردهاي آن سازمان را در رسانه ها انعكاس دهد. در نتيجه اين تعامل در ارايه تصوير بهتري از سازمان مي تواند اهميت داشته باشد.»


غفاري گفت: «هر اندازه اين تعامل بيشتر باشد، قطعا حضور آن مجموعه و يا سازمان در رسانه ها بهتر خواهد بود و آن سازمان را بهتر مي تواند به مخاطبان خود معرفي كند.»
.