شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : دانلود كتاب تكنولوژي ها و فناوري هاي نوين رسانه اي
چهارشنبه، 28 آبان 1393 - 11:35 کد خبر:14294
تكنولوژي ها و فناوري هاي نوين رسانه اي از دروس اصلي رشته هاي ارتباطات، روابط عمومي و مديريت رسانه است در اين كتاب مقدمات اين بحث به همراه مقاله اي با محتواي تاثير اين فناوري ها بر گروه هاي اجتماعي خاص آورده شده است.



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- فناوري‌هاي جديد ارتباطي نه تنها بر گستره مخاطبان تأثير گذاشته‌اند بلكه توانسته‌اند حتي بنياد نظريه‌هاي كلاسيك ارتباطات را زير سؤال ببرند. به‌عنوان مثال مدل فرستنده، كانال و گيرنده در نظريه‌هاي سنتي ارتباطات، امروزه با ورود رسانه‌هايي نظير شبكه‌هاي كاربرمحور يا شبكه‌هاي اجتماعي به مدل اجتماعات توليد‌ كننده محتوا تبديل شده كه در آن هر فرد در هر زمان به‌طور پيوسته فرستنده و گيرنده است و نقش‌هاي متعددي را در اين كانال ارتباطي برعهده مي‌گيرد.


تكنولوژي ها و فناوري هاي نوين رسانه اي از دروس اصلي رشته هاي ارتباطات، روابط عمومي و مديريت رسانه است در اين كتاب مقدمات اين بحث به همراه مقاله اي با محتواي تاثير اين فناوري ها بر گروه هاي اجتماعي خاص آورده شده است.

مشخصات
نام نويسنده: تورج مهدي زاده
فرمت كتاب: PDF
تعداد صفحات: 60
حجم فايل: 1.12 مگابايت
دانلود - 1.12 مگابايت


منبع: رودآور