شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- در نخستين روز اين همايش ، محمد ابراهيم علي سمير رئيس اداره كل ارتباط با مشتريان اين بانك در سخنان خود ، ضمن تبيين هويت اقتصادي بانك كشاورزي و نقش و ماموريت آن در بخش كشاورزي ، خواسته هاي مشتريان از شعب را تشريح كرد.
وي همچنين با اشاره به شرايط بازار امروز و چالش هاي پيش روي مديريت عمومي شعبه ، شناسايي نقاط قوت و ضعف ، تجهيز منابع وصول مطالبات را از مواردي دانست كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
فرهاد فنودي مديرشعب بانك كشاورزي در استان خراسان رضوي نيز در سخنان خود ، فرآيند مشتري مداري و دلايل حركت سازمان ها به سوي سرمايه گذاري براي مديريت ارتباط با مشتري را تشريح كرد.
براساس اين گزارش، معرفي سامانه مديريت ارتباط با مشتري(CRM) از سوي مرجان فرداد معاون اداره كل ارتباط با مشتريان ، سخنراني سعيد چهره گشا معاون اداره كل تحقيق و توسعه درباره اقدامات و فعاليتهاي اين اداره كل ، همچنين تشكيل دو كارگاه آموزشي پيرامون نقاط قوت و ضعف بانك كشاورزي در مقايسه با ساير بانك ها (در زمينه ارتباط با مشتري ، تجارب موفق در ارتباط با مشتري و نحوه مشعوف سازي مشتري و وفادار كردن مشتري جزو برنامه هاي نخستين روز اين همايش بود.
دومين روز همايش با سخنراني دكتر علي رضا حداديان استاد دانشگاه فردوسي مشهد درباره بازاريابي بانكي آغاز شد و عبدالله سليماني رئيس اداره كل بانكداري خرد به بيان ديدگاه ها و نظرات خود پرداخت و برنامه هاي اين اداره كل را در حوزه فروش خدمات الكترونيكي تشريح كرد.
سخنراني محمد معماران معاون اداره كل بانكداري اختصاصي و شركتي ، ارائه نتايج كارگاه هاي آموزشي از سوي نمايندگان اين كارگاه و قدرداني از روساي شعب برتر شركت كننده در همايش در زمينه ارتباط با مشتري ، ديگر بخش هاي دومين روز همايش را تشكيل مي داد.
اين گزارش مي افزايد ، همايش منطقه اي مديريت ارتباط با مشتري بانك كشاورزي با حضور روسا و معاونان برخي از ادارات مركزي ، مديران شعب بانك در استانهاي خراسان رضوي و شمالي ، روسا و بانكداران شعب استانهاي خراسان رضوي ، شمالي و جنوبي طي روزهاي سوم و چهارم آبان در مشهد برگزار شد.
منبع: روابط عمومي بانك كشاورزي