شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : برترين روابط عمومي هاي سازمان تربيت بدني ايران بر اساس الگوي روابط عمومي اينترنتي(سئو پي آر)
سه شنبه، 22 مهر 1393 - 23:26 کد خبر:13681
در اين نوشتار بر اساس آمارهاي بدست آمده از اين نرم افزارها، 10سايت روابط عمومي برتر سازمان تربيت بدني را در سه بازه زماني كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت ارائه مي كنيم. در صورت تمايل مي توانيد صنف خود را براي ارزيابي به شارا معرفي كنيد تا اين ارزيابي در مورد صنف شما نيز منتشر شود.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، عادل ميرشاهي (مشاور سئو پي آر)- جوئل لي دن كه همه او را با نام پدر علم سئو پي آر مي شناسند، اصولي را براي شناسايي برترين سايت ها در اينترنت مشخص كرده است. اين شاخص ها كه تعداد زيادي از آنها در نرم افزارهاي تخصصي گردآوري شده اند مي توانند فعاليت هاي سايت هاي مختلف را در دوره هاي زماني مشخص ارائه كنند.

بر اين اساس، سايت هايي كه در اين شاخص ها بتوانند امتياز بيشتري را كسب كنند، توانسته اند مخاطبان بيشتري را به سوي خود جذب كرده و موفقيت بيشتري را در فضاي مجازي به دست آورده باشند.

در اين نوشتار بر اساس آمارهاي بدست آمده از اين نرم افزارها، 10سايت روابط عمومي برتر سازمان تربيت بدني را در سه بازه زماني كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت ارائه مي كنيم. در صورت تمايل مي توانيد صنف خود را براي ارزيابي به شارا معرفي كنيد تا اين ارزيابي در مورد صنف شما نيز منتشر شود.

گفتني است هيچ سايت سازمان تربيت بدني در ايران نمره كامل سئو پي آر را نمي گيرد و اين طبقه بندي صرفا ارزيابي نسبي است.

10 روابط عمومي برتر سازمان تربيت بدني ايران در بازه زماني كوتاه مدت بر اساس شاخص هاي سئو پي آر
1. سازمان تربيت بدني استان تهران
2. سازمان تربيت بدني اصفهان
3. سازمان تربيت بدني فارس
4. سازمان تربيت بدني مازندران
5. سازمان تربيت بدني گلستان
6. سازمان تربيت بدني يزد
7. سازمان تربيت بدني آذربايجان شرقي
8. سازمان تربيت بدني بوشهر
9. سازمان تربيت بدني آذربايجان غربي
10. سازمان تربيت بدني قم

10 روابط عمومي برتر سازمان تربيت بدني ايران در بازه زماني ميان مدت بر اساس شاخص هاي سئو پي آر
• سايت هاي مربوط به اين سازمان در دوره ميان مدت هيچ جايگاهي ندارند.

10 روابط عمومي برتر سازمان تربيت بدني ايران در بازه زماني بلند مدت بر اساس شاخص هاي سئو پي آر
• سايت هاي مربوط به اين سازمان در دوره طولاني مدت هيچ جايگاهي ندارند.

در مقايسه ارائه شده، جامعه آماري از ميان تمام سايت هاي سازمان تربيت بدني كشور به عمل آمده و كار مقايسه بدون اعمال نظر شخصي و تنها توسط نرم افزارهاي سئو پي آر اجرا شده است.

در صورتي كه شعبه اي روابط عمومي هاي سازمان تربيت بدني بخواهند در رده بندي در مقابل رقباي خودشان پيشرفت كنند، بايد اصول سئو پي آر را كه در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغييرات لازم را براي بهينه سازي سايت سازمان خود اعمال كنند.

گفتني است كه پس از مارس 2012، اعمال سئو بر روي سايت نتايج عكس مي دهد و شركت ها و سازمان ها بايستي به شدت مراقب تبليغات موسسات سئو براي بهينه سازي سايت هاي شان باشند. همچنين در اين طبقه بندي مراد از كوتاه مدت فعاليت 2 ماهه سايت، ميان مدت فعاليت 4 ماهه و بلند مدت فعاليت 6 الي 10 ماهه سايت است.

منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)