نام كتاب : مباني ارتباط با رسانه
نويسنده : تورج مهدي زاده ملاباشي
زبان كتاب : پارسي
تعداد صفحه : ۸۲
قالب كتاب : PDF دانلود كتاب
حجم فايل : ۴۹۰ كيلوبايت
توضيحات : ارتباط منطقي و درست با رسانهها يكي از شاهكليدهاي موفقيت عملكرد سازمانها و روابط عموميهاست، در واقع سازمان و روابط عمومي موفق است كه رسانهها را در كنار خود و خبرنگاران را همراه با خود داشته باشد و امروزه روابط عموميهايي موفق هستند كه رسانهها كمككار آنها باشند. چرا كه رسانهها، نمايندگان افكار عمومي هستند و ميتوانند اطلاعات لازم را در اختيار روابط عموميها بگذارند و اعلام نمايند كه انتظارات مردم چيست و به عنوان پل ارتباطي بين سازمان و مردم عمل كنند.ارتباط با رسانه ها كه زير مجموعه ارتباطات برون سازماني و يكي از عمدهترين وظايف روابطعمومي هاست اكنون بعنوان سهل الوصولترين و متداولترين راه ارتباط با مشتريان و مخاطبان انتخاب ميشود. انسان در عصر اطلاعات و تكنولوژي اطلاع رساني سريع زندگي ميكند به طوري كه حجم داده و اطلاعات توليدي در سه دهه اخير بيش از ۸۵ % كل اطلاعات توليد شده در طول تاريخ زندگي انسانهاست.