شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : هشت راه براي توليد تبليغات
پنجشنبه، 5 شهریور 1394 - 14:21 کد خبر:12895
دست اندركاران روابط عمومي با ايجاد محتواي قابل انتشار و داراي ارزش خبري بر اساس يك پايه منسجم انجام وظيفه مي كنند. به منظور جلب توجه رسانه ها و تأثيرگذاران (influencers)، آن ها نياز به ارائه مطالب تازه دارند.

هشت راه براي توليد پوشش رسانه اي كه با جزئيات بيشتر در مقاله سفيد (white paper) فوق توضيح داده شده، عبارتند از:


• موج سواري خبري
• زندگي بر روي جريان يك رويداد
• قرار دادن محصول خود در مكان هاي قابل توجه
• دادن اجازه به تأثيرگذاران براي اولين نگاه به محصول يا خدمت جديد
• استفاده از محتواي توليد شده كاربران (user-generated content: UGC)
• روي آوردن مطالعات موردي به دستگاه هاي پرس چند وجهي
• ايجاد جنجال
• بودن يك حامي


منبع:
http://www.digitaljournal.com/pr/2085107
مترجم: مرتضي بهره مند