شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : اولين برد پرسپوليس و حواشي بازي با ذوب آهن
جمعه، 24 مرداد 1393 - 23:29 کد خبر:12646
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- پرسپوليس با پيروزي مقابل ذوب آهن به رده هفتم جدول صعود كرد.  

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- پرسپوليس با پيروزي مقابل ذوب آهن به رده هفتم جدول صعود كرد.
 

به گزارش شارا به نقل از ايسنا تيم فوتبال پرسپوليس در سومين ديدار خود در ليگ برتر از ساعت 19:20 جمعه در ورزشگاه آزادي به مصاف ذوب آهن رفت كه در پايان شاگردان دايي با تك گل مهدي طارمي (71) به سه امتياز اين بازي دست يافتند.

 

پرسپوليس كه در اين بازي با 4 تغيير نسبت به بازي قبل وارد زمين شده بود، نمي توانست به راحتي موقعيت گل ايجاد كند. در مقابل ذوب آهن با هافبك هاي طراح خود از جمله حدادي فر و مسلمان بيشتر از حريف توپ و ميدان را در اختيار داشت.

 

غيبت پيام صادقيان كه در اين ديدار نخستين محروميت خود را مي گذراند كاملا مشهود بود و به نظر مي رسيد، دايي نتوانسته بود براي پر كردن جاي اين بازيكن چاره اي بينديشد.

 

از سويي رضا نوروزي مهاجم جديد سرخ ها يكي از ضعيف ترين روزهاي خود را پشت سر گذاشت و تقريبا همه توپ هايي كه به دستش رسيد را از دست داد.

 

جدي ترين موقعيت هاي نيمه نخست را هم ذوب آهني ها از دست دادند جايي كه چندين بار با حركت از سمت راست دفاع پرسپوليس خطرساز شدند و اگر تكل هاي بلند نورالهي و نورمحمدي نبود دروازه نيلسون باز مي شد.

 

البته اميد عاليشاه هم در اين نيمه يك موقعيت تك به تك را كه روي پاس نوروزي ايجاد شده بود، از دست داد.

 

در نيمه دوم با وجود اينكه انتظار مي رفت بازي زيباتر دنبال شود باز هم فرصت چنداني روي دروازه ها خلق نشد. هواداران پرسپوليس كه از تساوي راضي نبودند درخواست ورود عباس زاده و محمد نوري به زمين را داشتند. پس از ورود عباس زاده به جاي نوروزي شدت حملات پرسپوليس كمي بيشتر شد و سرخ ها در دقيقه 71 از روي يك ضربه ايستگاهي به گل نخست رسيدند.

 

سانتر خوب كفشگري با سر نورمحمدي همراه شد كه توپ روي سر طارمي افتاد و اين بازيكن كه فقط دروازه بان را مقابل خود داشت با ضربه سري آرام توپ را وارد دروازه كرد.

 

ذوب آهن در ادامه بيشتر از قبل خود را به دروازه پرسپوليس نزديك كرد اما موقعيت هاي نصفه و نيمه اي كه براي اين تيم به وجود مي آمد كمكي به آنها نكرد تا در نهايت اين بازي با همان يك گل به سود پرسپوليس به پايان برسد.

 

پرسپوليس با 4 تغيير نسبت به بازي فولاد به مصاف ذوب آهن رفته است.

 

هواداران پرسپوليس پيش از شروع اين بازي به شدت تيم خود را تشويق كرده و از تيم‌شان مي‌خواستند نخستين پيروزي در فصل جديد را دشت كند.

 

سرخ پوشان پايتخت در اين بازي با 4 تغيير نسبت به بازي قبل وارد زمين شده‌اند. ميثم حسيني، حسين ماهيني، مهرداد كفشگري و مهدي طارمي بازيكناني هستند كه در اين ديدار از ابتدا در تركيب پرسپوليس قرار گرفته اند.

 

اين نخستين ديداري است كه پيام صادقيان به دليل محروميت نمي تواند پرسپوليس را همراهي كند. او با حكم كميته انضباطي 3 ماه از ميادين دور خواهد بود.

 

جايگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادي به دليل درگذشت "مهدي نفر" در غم و ماتم فرو رفته بود و خبرنگاران از خاطرات خود با اين خبرنگار صحبت مي كردند.

 

تركيب پرسپوليس:

نيلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدي، محمدرضا خانزاده، حسين ماهيني، مهرداد كفشگري، احمد نوراللهي، اميد عاليشاه، ميثم حسيني، رضا نوروزي و مهدي طارمي

 

تركيب ذوب آهن:

محمدباقر صادقي، اكبر ايماني، مهرداد باقري، كارلوس سانتوس، هادي محمدي، محسن مسلمان، قاسم دهنوي، قاسم حدادي فر، سينا عشوري، مهدي رجب زاده و مرتضي تبريزي

 

پيش از آغاز بازي مراسم يادبودي به مناسبت درگذشت مهدي نفر و همچنين رضا غني زاده سرباز جوان يگان ويژه نيروي انتظامي برگزار شد.