شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : عضو جديد هيات مديره پرسپوليس: يك ميلياردر
سه شنبه، 14 مرداد 1393 - 08:40 کد خبر:12439
باشگاه پرسپوليس پس از پايان فصل گذشته ليگ برتر با تغييرات عديده‌اي در كادر مديريتي خود مواجه شد و با صلاحديد وزارت ورزش هيات مديره و مديرعامل اين باشگاه تغيير كردند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- باشگاه پرسپوليس پس از پايان فصل گذشته ليگ برتر با تغييرات عديده‌اي در كادر مديريتي خود مواجه شد و با صلاحديد وزارت ورزش هيات مديره و مديرعامل اين باشگاه تغيير كردند.


اميررضا خادم كه از سوي شخص وزير وزير ورزش و جوانان براي واگذاري سرخآبي‌ها اختيار تام گرفته بود، اعضاي جديد هيات مديره پرسپوليس را تعيين كرد كه در ميان آنها نام‌هايي چون حميد استيلي، مصطفي سليمي، حسين كاظم‌پور اردبيلي، علي اصغر مونسان، حميدرضا سياسي، مهدي خواجه وند و محمد زادمهر به چشم مي‌خورد و پس از انتخاب رحيمي به عنوان مديرعامل علي اكبر طاهري هم به اين افراد اضافه شد تا تعداد اعضا به 9 نفر برسد.


با اين حال پس از رفتن استيلي به راه آهن قرار شد يك عضو جديد به هيات مديره اضافه شود و در چند روز گذشته گمانه‌زني‌هاي زيادي مبني بر چگونگي تغييرات در هيات مديره سرخ‌ها مطرح شد. در اين گمانه زني‌ها حسين هدايتي بيشتر از ساير گزينه‌ها براي اضافه شدن به هيات مديره شانس داشت اما از اطراف باشگاه پرسپوليس اينگونه خبر مي‌رسد كه عضو جديد هيات مديره كسي نيست جز محمد پوستي كه پيش از انتخاب اوليه تركيب هيات مديره هم شانس ورود به اين باشگاه را داشت.


منبع: بي باك