شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران(شارا)- كتاب «روابط عمومي و سازمان هاي چابك» تاليف رفعت فرزادفر و عبدالرسول دشتي از سوي انتشارات ارك به بازار كتاب عرضه شده است.
اين كتاب در 12 حرف تدوين شده است و مطالب ارائه شده در اين كتاب تلفيقي از مباحث علمي موجود در اين عرصه و تجارت عملي نويسندگان است.
فهرست مطالب:
حرف اول: اعمال نفوذ و لابي گري در روابط عمومي
حرف دوم: كارمند خوب يا كارشناس خوب
حرف سوم: تحولات شتابان در عرصه روابط عمومي
حرف چهارم: افكار عمومي و ارتباط با رسانه ها
حرف پنجم: روابط عمومي بزرگراه ارتباطي يا جاده يك طرفه
حرف ششم: هوش هيجاني و روابط عمومي
حرف هفتم: همرنگي با جماعت يا نفوذ اجتماعي در روابط عمومي
حرف هشتم: روابط عمومي، استرس دائمي و برخي راهكارهاي مقابله با آن
حرف نهم: افسردگي سازماني
حرف دهم: شايعه و راهكارهاي مقابله با آن در سازمان
حرف يازدهم: چشم انداز شوراي اطلاع رساني پتروشيمي
حرف دوازدهم: روابط عمومي و لزوم حركت بسوي سازماني چابك
روابط عمومي و سازمان چابك/ مولفان: رفعت فرزاد فر و عبدالرسول دشتي/ ناشر: ارك؛ چاپ اول تابستان 1391/ قطع رقعي/ قيمت: 40000 ريال