شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : معرفي كتاب: ستاره راك روابط عمومي (نام يك كتاب تجاري كوچك)
سه شنبه، 20 خرداد 1393 - 16:34 کد خبر:11363
تنها اگر شما يك هنرمند مشهور، مدير عامل شركت در سطح بالا باشيد و يا تنها به بدنبال كشف درماني براي سرماخوردگي هستيد، بايد بدانيد كه روابط عمومي خوب تنها به خودي خود اتفاق نمي افتد

 



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- چه چيزي يك برنامه موفقيت آميز روابط عمومي را ايجاد مي كند؟ آيا واقعاً شغل من به آن نياز دارد؟ مي توانم آن را خودم انجام دهم؟ تنها اگر شما يك هنرمند مشهور، مدير عامل شركت در سطح بالا باشيد و يا تنها به بدنبال كشف درماني براي سرماخوردگي هستيد، بايد بدانيد كه روابط عمومي خوب تنها به خودي خود اتفاق نمي افتد. نياز به توانايي هاي بسياري دارد و شامل يك كار سخت در طول يك دوره زماني است.


روابط عمومي بخشي از هنر و علم است و هنگامي كه به درستي انجام شود، نتايج آن بسيار چشم گير است. سيندي هانيج روزنامه نگار سابق هاليوود، نام هاي تجاري اندكي را به وسيله ابزارهاي موجود براي ايجاد يك كمپين روابط عمومي موفق ايجاد كرد تا آنگونه كه سزاوار نام تجاري خود است، شروع به معرفي آن كند. روش سرگرم كننده و بسيار شخصي سيندي طرح هاي اوليه  قدرتمندي را ترسيم مي كند كه در روابط عمومي مؤثر، توانمند است.


فكر كنيد مانند يك شخص در روابط عمومي به هركسي كمك مي كنيد تا با تقويت همكاران توسط شركت خودشان، نتايج را به حداكثر برسانيد.


سيندي هانيج يك كارگزار روابط عمومي مجرب و حرفه اي بود كه اعتبار شركت هاي بنِدِر، گلدمن و هِلپِر را در لس آنجلس افزايش داد، در جايي كه او به عنوان مدير بخش مصرف كننده در تلويزيون كار مي كرد. حوزه مهارتي وي در بخش برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي روابط رسانه اي بود كه در اين زمينه به سطوح بالايي از پوشش رسانه اي دست پيدا كرد. هانيج مدير عامل و بنيانگذار روابط عمومي پيور است.
چه كتاب هايي براي مطالعه در تابستان در ليست شما هستند؟