شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تصويري كه از بانك ارائه مي‌شود نتيجه عملكرد حوزه‌ روابط عمومي است
یکشنبه، 4 خرداد 1393 - 18:31 کد خبر:11047
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كاركنان اداره كل روابط عمومي بانك كشاورزي به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي با دكتر محمد طالبي رئيس هيأت مديره و مدير عامل اين بانك ديدار و گفت وگو كردند.

 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كاركنان اداره كل روابط عمومي بانك كشاورزي به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي با دكتر محمد طالبي رئيس هيأت مديره و مدير عامل اين بانك ديدار و گفت وگو كردند.

به گزارش شارا به نقل از ايستانيوز، در اين ديدار كه روز شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد، دكتر طالبي ضمن تبريك سالروز آزادسازي خرمشهرطي سخناني با بيان اينكه روابط عمومي نهاد ارتباطي بانك است گفت:الگوي رفتاري و گفتاري براي بانك از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و روابط عمومي نماد همة اين رفتارها است.


وي با اشاره به نقش نگرش مثبت كاركنان حوزه‌ي روابط عمومي در ايجاد تصويري مثبت از سازمان بانك، برگسترش تعامل و استفاده از ظرفيت رسانه‌ها تأكيد كرد و افزود: شما(روابط عمومي) همه بانك هستيد.


دكتر طالبي ضمن قدرداني از تلاش‌هاي كاركنان حوزه‌ي روابط عمومي بانك كشاورزي گفت: عشق و علاقه در پيشبرد برنامه‌هاي اين حوزه نقش بسزايي دارد و هر اندازه كه عشق و علاقه چاشني كار باشد نتيجه‌اي بهتر و بالاتر به دست خواهد آمد.


مديرعامل بانك كشاورزي با بيان اينكه روابط عمومي يكي از حوزه هايي است كه همواره مورد قضاوت مخاطبان بيرون و درون سازمان قرار مي‌گيرد، خاطرنشان كرد: تصويري كه از بانك ارائه مي‌شود نتيجه عملكرد حوزه‌ي روابط عمومي است.


وي با تأكيد بر نقش خود ارزيابي در بهبود فعاليت هاي روابط عمومي‌ها متذكر شد: هر فعاليتي در اين حوزه بدون اينكه همراه با بازخورد باشد، بيهوده است و بهترين كساني كه مي‌توانند براي تحقق اين موضوع نقش‌آفريني كنند كاركنان روابط عمومي هستند.


دكتر طالبي در بخش ديگري از سخنانش در زمينه ارزيابي تبليغات بانك به نقش همكاران شعب اشاره و تصريح كرد : اين گروه نيز مي‌توانند درباره اثربخشي اين محصولات نظرات سازنده اي ارائه كنند، لذا گسترش تعامل و ايجاد حلقه ارتباطي با آنان از ديگر مسائل مهم در اين حوزه به شمار مي‌آيد.


وي با اشاره به نقش تبليغات در معرفي خدمات و دستاوردهاي بانك، بر استفاده حداكثري از ظرفيت‌هاي رسانه و سنجش ميزان اثربخشي اين تبليغات به‌طور مستمر تأكيد كرد و گفت: خودتان رابا حركت عمومي بانك هم جهت كنيد.


مدير عامل بانك كشاورزي با اشاره به نقش نشريات داخلي بانك در ارائه تصويري واقعي به مخاطبان دروني و بيروني افزود: در توليد نشريات به يك نقطه بلوغ رسيده‌ايم .


دكتر طالبي اضافه كرد: نشريات داخلي بانك در انتقال موضوعات و مفاهيم راهبردي بانك به بدنه بانك مي‌توانند نقش اساسي ايفا كنند و اثرگذار باشند.


وي خاطرنشان كرد: ايجاد حلقه ارتباطي بين سياست‌گذاران و برنامه‌ريزان يكي از دغدغه‌هاي اساسي براي حل مسائل بانك به‌شمار مي‌آيد لذا از طريق نشريات داخلي مي‌توان اين حلقه ارتباطي را ايجاد كرد.
دكتر طالبي با بيان اينكه اثرگذاري بايد هدف اصلي توليد و انتشار نشريات داخلي بانك باشد متذكر شد: تلاش براي ايجاد يك رابطه دوسويه و تعاملي شدن فرايند از ضرورت ‌هاي اين حوزه است.


وي انتشار نشريه اي ويژة كاركنان شعب را يكي از ابزارهاي مناسب براي پشتيباني و پيش بردن برنامه ‌هاي بانك دانست .


براساس اين گزارش در اين جلسه رئيس و معاونان اداره كل روابط عمومي گزارشي از فعاليت هاي اين اداره كل را ارائه كردند.


اين گزارش مي‌افزايد، جلسه ديدار كاركنان اداره كل روابط عمومي بانك كشاورزي با دكتر محمد طالبي رئيس هيئت مديره و مديرعامل اين بانك با حضور بهمن دولت آبادي مدير امور حوزه مديريت، مرتضي مهدويان مشاور مديرعامل، رئيس، معاونان، كارشناسان و ديگر كاركنان اين اداره كل روز شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد.