شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : بين برند سازي و روابط عمومي مرزي وجود ندارد
جمعه، 5 اردیبهشت 1393 - 10:46 کد خبر:10212
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- "دكتر شهريار شفيعي" متخصص بازاريابي و برندسازي نيز با اشاره به اين مطلب افزود: "امروزه برند و روابط عمومي آنچنان با هم ادغام شده اند كه مرز كشيدن بين آنها  دشوار مي باشد نقش روابط عمومي و ارتباطات جذب افكار عمومي به بازار و يكپارچه سازي در برند است."

متخصص بازاريابي و برند سازي:
امروزه نمي توان بين برند سازي و روابط عمومي مرزي وجود ندارد

 


 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- "دكتر شهريار شفيعي" متخصص بازاريابي و برندسازي نيز با اشاره به اين مطلب افزود: "امروزه برند و روابط عمومي آنچنان با هم ادغام شده اند كه مرز كشيدن بين آنها  دشوار مي باشد نقش روابط عمومي و ارتباطات جذب افكار عمومي به بازار و يكپارچه سازي در برند است."

 

وي افزود: "برندها فقط كيفي نيستند، بلكه موجوداتي هويتي هستند كه بر پايه ارزش ها مي باشند. برندها براي شما شخصيت و هويت ايجاد مي كنند و شما به لحاظ احساسي با آنها ارتباط مي گيريد.در اين زمينه روابط عمومي ها نقش جدي را ايفا مي كنند. برندسازي مانند روابط عمومي عمل مي كند زيرا هر دو به طور مستقيم كالاي خود را ارايه نمي دهند."

 

"شفيعي" با اشاره به روش هاي نوين در عرصه برندسازي و روابط عمومي تصريح كرد: برخي از سازمان ها در مقابل روش هاي سنتي، رويكرد سازماني را نوين نكرده اند بلكه روش و شيوه هاي ارتباطي را تغيير داده اند كه مخاطب دخالتي در آن ندارد. اما در ديدگاه جديد، مخاطب حق صحبت دارد و شما با مخاطبي روبرو هسيتد كه به همان ميزان كه دريافت دارد، بازخورد مي دهد. در شيوه هاي جديد از فضاي يكسويه به سمت فضاي شبكه اي و دو سويه رفته ايم."

 

متخصص بازاريابي و برند سازي گفت: "وقتي از برند صحبت مي كنيم، تنها از يك كيفيت و محصول صحبت نمي كنيم بلكه از فرهنگ، ارزش و معنا صحبت مي كنيم. برند بر پايه تعهد، قول و وعده است كه بايد به آن وعده ها عمل كرد