درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:30   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9995صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 فروردین 1393 - 09:25
روابط‌عمومی، عامل اصلی موفقیت یک سازمان است
صداقت و رفتار علمی روابط‌عمومی‌ها دو عامل موفقیت یک سازمان است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی، با اعلام این مطلب افزود: اگر روابط‌عمومی‌ها عمل عالمانه نداشته باشند هم سازمان را دچار مشکل و هم جامعه را نسبت به توانمندی این حوزه بدبین می‌کنند.

 

استاندار کرمانشا با اشاره به اینکه توسعه روابط‌عمومی علمی، سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود افزود: فایده و سود کار روابط‌عمومی‌ای که درست عمل می‌کند، قابل اندازه‌گیری نیست چرا که نتیجه کارش، جلب رضایتمندی مخاطبان و مردم است و این، بزرگترین خواست دولت‌ها و مجریان امور است.

 

رضایی بابادی تأکید کرد: روابط‌عمومی یعنی مجموعه اقداماتی که منجر به جلب توجه و اعتماد مردم شود و این مهم، وظیفه‌ای سنگین و بسیار مهم است.

 

 استاندار کرمانشاه، نقش مدیران ارشد سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را در فراهم کردن زمینه پیشرفت و ارتقای روابط‌عمومی‌ها مؤثر دانست و یادآور شد: تقویت روابط‌عمومی‌ها و اقدامات اثربخش آن‌ها در سال‌های اخیر، نویدبخش آینده درخشان این حوزه است.

 

رضایی بابادی با تشکر از اقدامات ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، اظهار امیدواری کرد برتامه‌های این ستاد در سال 93 نیز با موفقیت همراه شود.

 

در این جلسه، جزئیات برنامه‌های ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال 93 برای استاندار کرمانشاه، تشریح شد.

 

ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با حمایت وزارتخانه‌ها، انجمن‌ها، اساتید، مدیران و فعالان این حوزه برنامه‌های ویژه‌ای را برای هفته روابط‌عمومی 1393 تدارک دیده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی» در روز 27 اردیبهشت و سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با محور «روابط‌عمومی، صنعت و رقابت برندها» در روز 28 اردیبهشت در تهران و نشست‌های علمی در استان‌های دیگر اشاره کرد.

منبع: آفتاب

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد