درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:28   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9951صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 22 فروردین 1393 - 21:37
تمرکز بر رسانه اجتماعی و روابط عمومی راهی به سوی موفقیت
کریستن رابی - وقتی گروه رسانه ای رابی در پنج سال پیش تاسیس شد، رسانه اجتماعی و روابط عمومی هنوز در دو طبقه متفاوت از خدمات برای کسب و کار دیده می شدند. مدیران اجرایی می خواستند که بر روی ارابه شبکه های اجتماعی بپرند و همچنین می خواستند که حداقل از یکی از روابط عمومی یا شبکه های اجتماعی بهره مند شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کریستن رابی- وقتی گروه رسانه ای رابی در پنج سال پیش تاسیس شد، رسانه اجتماعی و روابط عمومی هنوز در دو طبقه متفاوت از خدمات برای کسب و کار دیده می شدند. مدیران اجرایی می خواستند که بر روی ارابه شبکه های اجتماعی بپرند و همچنین می خواستند که حداقل از یکی از روابط عمومی یا شبکه های اجتماعی بهره مند شوند.


امروز، تعداد زیادی از شرکت های شبکه اجتماعی در سراسر استان وجود دارد و همه آژانس های سنتی روابط عمومی رسانه های اجتماعی را به عنوان یکی از خدمات لاینفک خود افزوده اند.


مدل آژانس ها در آینده یکی این است که ترکیبی یکپارچه از روابط عمومی و رسانه اجتماعی را ارائه دهند. آژانس هایی که استفاده از مدل پیشین را ادامه دهند تنها یک آژانس رسانه اجتماعی (بدون روابط عمومی) خواهند بود یا یک آژانس روابط عمومی (بدون قابلیت های رسانه های اجتماعی) در پشت سر خواهند ماند. امروز، مشتریان رویکردی کامل به خدمات را می طلبند. از تولید محتوا تا ترویج و پخش، مشتریان می خواهند یک آژانس به تمامی نیازهای رسانه اجتماعی و روابط عمومی شان پاسخ گوید.


برترین روابط عمومی ها و رسانه های اجتماعی در 5 سال اخیر عبارتند از:
• روابط عمومی رسانه اجتماعی راهبر: روزهای پیچ کردن «سرد» گذشته است. رسانه اجتماعی فرآیندهای پیچ کردن را تغییر داده است. خبرنگاران اکنون می خواهند عکسی را به عنوان آواتار قرار دهند. آژانس هایی که به استقبال مدل روابط عمومی رسانه اجتماعی راهبر می روند می توانند از اهرم این ابزارها برای به حاکثر رساندن معرفی تان استفاده کنند. با مجموعه ای از داده هایی که در دسترس کارگزاران روابط عمومی امروز یکی از بزرگترین راه های نادیده گرفتن روزنامه نگاران این نیست که آنچه آنها در رسانه های اجتماعی نوشته می شود را بخوانند. بهتر است که داستانی را برای یک خبرنگار پیچ کنید که بر مبنای آنچه آنها به طور متداول منتشر می شود نوشته شده باشد به جای اینکه مطالب غیر مرتبطی را برای آنها ارسال کنید که هیچ پوششی دریافت نکند.


• تجزیه و تحلیل داده ها: پنج سال قبل، مدیران اجرایی می خواستند بدانند «رسانه اجتماعی چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟» امروز، مدیران اجرایی می خواهند بدانند «استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی چیست و چگونه می توان نتایج حاصله از کمپین ها را به حداکثر رسانید؟» انتظارات ارزیابی و تحلیل رسانه های اجتماعی نیز افزایش یافته است. مشتریان می خواهند ROI یا ارزش افزوده را در مقابل هزینه ای که صرف رسانه های اجتماعی و روابط عمومی می کنند ببینند. محاسبه اثربخشی رسانه، لایک های طرفداران فیسبوک یا بازدیدهای وبسایت برای رقابتی ماندن کافی نیست. اهداف کمپین رسانه اجتماعی و روابط عمومی بایستی در پیوند با مقاصد کلی کسب و کار برای ایجاد نتایج حداکثری باشد. آژانس هایی که به طور کامل این مدل جدید را پذیرفته اند در اقتصاد جدید پیروز می شوند.


• برنامه ریزی استراتژیک رسانه اجتماعی: موثرترین کمپین های امروز بستگی به افزایش رشد مجموع کسب و کار دارد. به عنوان مثال، یک کمپین موفق می تواند با افزایش شام جدید، اعضاء و مشتریان با درصد ایکس ارزیابی شود. بهترین راه برای ارزیابی از طریق تعیین معیار و تحلیل داده ها انجام می شود. انتظارات کارگزاران روابط عمومی به عنوان «تحلیلگران داده ها» استاندارد شده است. تعیین معیار و تشخیص آن در نتایج کمپین ها امری حیاتی است.


• حمایت های مالی تعاملی: از یک چشم انداز روابط عمومی تا روابط عمومی تغییر بزرگی در انتظارات مشتری در ارزش افزوده حمایت مالی وجود دارد. دیگر تنها کافی نیست که حمایت مالی را بر عهده بگیرید تا در مقابل «برندتان در مقابل همگان به نمایش درآید.» مشتریان می خواهند که به طور استراتژیک برندشان را با رویدادهای حمایت مالی تنظیم کنند که به افزایش کسب و کار برندشان ختم شود. مدل حمایت مالی آینده بیشتر تعاملی خواهد بود و به مشتریان این فرصت را خواهد داد که به طور مستقیم با چشم اندازها تعامل کند در مقابل آنچه در گذشته بود و برند در پشت یک میز قرار می گرفت. موثر ترین حمایت مالی طرز فکر جدیدی از مدیران وستچستر را در آغوش گرفته و به آنها کمک می کند که نحوه رفع نیازهایشان را درک کنند.


• سنت ها باز گشته اند: ما شاهد یک رنسانس بازگشت به رسانه های سنتی هستیم. و آن این است که رسانه های چاپی امروزه بیشتر از رسانه های دیجیتال توانسته جلب «اعتماد» کند. مدیران اجرایی علاقه دارند هرچه که در فضای دیجیتال منتشر می شود را با رسانه های سنتی آن را چک کنند. رسانه های چاپی معتبر هنوز به اندازه گذشته مهم هستند.


• مدل آژانس های قدیمی مرده است. رسانه اجتماعی شخصیت پیدا کرده اند. آژانس هایی که در رسانه های اجتماعی موفق می شوند آنهایی هستند که از قابلیت های شبکه اجتماعی با خبرنگاری قوی و مهارت های طراحی گرافیکی برای نفوذ استفاده می کنند. محتوا پادشاه است و واسطه ها بیشتر بصری شده اند. به استخدام روزنامه نگاران سابق یا طراحان گرافیکی وقتی که مدیران محتوای رسانه های اجتماعی می خواهند آنها را استخدام کنند نگاه کنید. روزنامه نگاران می دانند که چگونه نسخه ای را بنویسند که به سرعت بازخوردهایی را از طرفداران دریافت کنند. آژانس هایی که در اقتصاد جدید پیروز می شوند که به خوبی با رسانه های اجتماعی اخت و یکپارچه شده اند و رویکرد 360 درجه ای به بازاریابی رسانه های اجتماعی و طراحی برند دارند.


• مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع: http://westfaironline.com/61948/column-fusing-social-media-and-pr-to-succeed/
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9951/تمرکز-بر-رسانه-اجتماعی-و-روابط-عمومی-راهی-به-سوی-موفقیت

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد