درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 آذر 1396 - 12:05   

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب یک

فقر و جهان متمدن امروزی

  فقر و جهان متمدن امروزی


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!

  هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!


ادامه ادامه مطلب سه

روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند
  هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!
  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید
  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات
  فقر و جهان متمدن امروزی
  کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا منتشر می شود
  اندرزهای تاریخی و ماندگار دکتر مصدق به روزنامه نگاران خاورزمین
  مسئول سانسور اینترنت در چین به اتهام فساد اداری دستگیر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نماینده کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی سمنان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9946صفحه نخست » رویدادهای آموزشی روابط عمومیجمعه، 22 فروردین 1393 - 19:21
بانک ایده های روابط عمومی
با چه ساز و کاری می توان این "فرهنگ مدیریتی" را در خانواده روابط عمومی نهادینه کرد؟
  

طرح ایجاد "بانک ایده های روابط عمومی"

 

 

خلاصه طرح
یکی از دغدغه های اساسی صاحب نظران روابط عمومی ایجاد زمینه ها و بسترهای لازم، جهت رشد و ارتقاء سطح علمی و تخصصی مدیران و استفاده حداکثری از تجارب و ایده های ارزشمند شاغلان این حوزه می باشد که تاکنون اقدامات شایسته ای در این راستا صورت نگرفته است.
حال پرسش اصلی این است که چگونه و با چه ساز و کاری می توان این "فرهنگ مدیریتی" را در خانواده روابط عمومی کشور گسترش و نهادینه کرد؟
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در نظر دارد با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی و در راستای ایجاد "بانک ایده های روابط عمومی"، فضایی مناسب برای ارایه و ثبت ایده ها فراهم نماید تا مدیران و کارگزاران روابط عمومی بتوانند ضمن ارایه تجارب و ایده های ارزشمند خود جهت تبادل آرا و اطلاعات، از طرح ها و پیشنهادهای سازنده جامعه روابط عمومی کشور بهره مند گردند.

اهداف
1- جمع آوری طرح های سازنده و مفید و تهیه بانک ایده ها و طرح ها
2- تشویق و ترغیب مدیران در زمینه طراحی و برنامه ریزی و مدیریت علمی
3- ایجاد فضای تعامل جهت تبادل آرا و نظرات بین جامعه روابط عمومی کشور
4- شناسایی و استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی موجود

مراحل اجرایی
1- تعیین معیارهای انتخاب ایده های سازنده و مفید
2- انتخاب ایده های نمونه
3- انتشار کتاب ایده های نمونه
4- اعطا جایزه به ایده های برتر

ارسال ایده ها
همکاران ارجمند می توانند از طریق پست الکترونیک kargozar80@yahoo.com طرح های خود را ارسال کنند.
جهت پیگیری طرح ارسالی می توانید با شماره تلفن 882216277- 021 تماس بگیرید.

 

دریافت کاربرگ بانک ایده ها


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 




 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  اندرزهای تاریخی و ماندگار دکتر مصدق به روزنامه نگاران خاورزمین


  مراسم تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی استاندار ایلام برگزار شد


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نماینده کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی سمنان شد


  مسئول سانسور اینترنت در چین به اتهام فساد اداری دستگیر شد


  کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا منتشر می شود


  فقر و جهان متمدن امروزی


  موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران