درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 20:46   

آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن

  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب  مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو

  انتصاب مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو


ادامه ادامه مطلب دو

زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد

  زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد


ادامه ادامه مطلب سه

آداب ارتباطی امام رضا (ع)

  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقایسه یک نگاه و دو عملکرد
  آداب ارتباطی امام رضا (ع)
  روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران
  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو
  استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان
  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
  تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی
  هشدار بانک ملی ایران نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران
  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن
  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9946صفحه نخست » رویدادهای آموزشی روابط عمومیجمعه، 22 فروردین 1393 - 19:21
بانک ایده های روابط عمومی
با چه ساز و کاری می توان این "فرهنگ مدیریتی" را در خانواده روابط عمومی نهادینه کرد؟
  

طرح ایجاد "بانک ایده های روابط عمومی"

 

 

خلاصه طرح
یکی از دغدغه های اساسی صاحب نظران روابط عمومی ایجاد زمینه ها و بسترهای لازم، جهت رشد و ارتقاء سطح علمی و تخصصی مدیران و استفاده حداکثری از تجارب و ایده های ارزشمند شاغلان این حوزه می باشد که تاکنون اقدامات شایسته ای در این راستا صورت نگرفته است.
حال پرسش اصلی این است که چگونه و با چه ساز و کاری می توان این "فرهنگ مدیریتی" را در خانواده روابط عمومی کشور گسترش و نهادینه کرد؟
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در نظر دارد با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی و در راستای ایجاد "بانک ایده های روابط عمومی"، فضایی مناسب برای ارایه و ثبت ایده ها فراهم نماید تا مدیران و کارگزاران روابط عمومی بتوانند ضمن ارایه تجارب و ایده های ارزشمند خود جهت تبادل آرا و اطلاعات، از طرح ها و پیشنهادهای سازنده جامعه روابط عمومی کشور بهره مند گردند.

اهداف
1- جمع آوری طرح های سازنده و مفید و تهیه بانک ایده ها و طرح ها
2- تشویق و ترغیب مدیران در زمینه طراحی و برنامه ریزی و مدیریت علمی
3- ایجاد فضای تعامل جهت تبادل آرا و نظرات بین جامعه روابط عمومی کشور
4- شناسایی و استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی موجود

مراحل اجرایی
1- تعیین معیارهای انتخاب ایده های سازنده و مفید
2- انتخاب ایده های نمونه
3- انتشار کتاب ایده های نمونه
4- اعطا جایزه به ایده های برتر

ارسال ایده ها
همکاران ارجمند می توانند از طریق پست الکترونیک kargozar80@yahoo.com طرح های خود را ارسال کنند.
جهت پیگیری طرح ارسالی می توانید با شماره تلفن 882216277- 021 تماس بگیرید.

 

دریافت کاربرگ بانک ایده ها


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 




 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن


  روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران


  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه


  لینه‌کر و رزنامه‌نگار زن روسیه مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند


  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو


  روابط عمومی پرسپولیس و خبرنگاران پرسپولیسی دست به کار می‌شوند


  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله


  استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران