درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 آذر 1396 - 12:05   

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب یک

فقر و جهان متمدن امروزی

  فقر و جهان متمدن امروزی


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!

  هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!


ادامه ادامه مطلب سه

روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند
  هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!
  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید
  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات
  فقر و جهان متمدن امروزی
  کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا منتشر می شود
  اندرزهای تاریخی و ماندگار دکتر مصدق به روزنامه نگاران خاورزمین
  مسئول سانسور اینترنت در چین به اتهام فساد اداری دستگیر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نماینده کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی سمنان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9944صفحه نخست » رویدادهای سال روابط عمومیجمعه، 22 فروردین 1393 - 12:48
پانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی
موسسه کارگزار روابط عمومی روابط عمومی، پانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی را برگزار می کند.
  

پانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی ایران
(سال 1396)
 

  

دریافت کاربرگ ثبت نام در جشنواره (W0rd)

دریافت کاربرگ ثبت نام در جشنواره (PDF)

مراحل داوری آثار

هیات داوران جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
شیوه نامه و مقررات ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره روابط عمومی های برتر 
شاخص های ارزیابی جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
 
پرسش های متداول

ثبت نشان های افتخار جشنواره در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"

ده نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط عمومی

صنعت روابط‌عمومی خود،‌ جایزه را به یک محصول انبوه تبدیل کرده

3 راه سرد برای دریافت جایزه روابط عمومی

 

مطابق سنت 14 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1396 اعطا می کند. در این جایزه سازمان ها، شرکت ها و افراد باید برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:


1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه ریزی
4. اجرا
5. خروجی ها/ نظارت و ارزیابی


جوایز به سازمان ها، شرکت ها و افرادی اعطا می شود که در هر بخش به طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته اند. امسال برای نخستین بار، برای هر بخشی برای نفرات اول، هدیه جداگانه ای درنظر گرفته می شود که به برندگان آن اهدا می گردد.


شرکت در جشنواره دارای مزایای زیر است:
- اهداء لوح وتندیس برترین ها
- ثبت مشخصات برگزیدگان در سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران
- ارائه مشاوره رایگان به شرکت کنندگان قبل از شرکت در جشنواره

این جشنواره دارای بخش های زیر است:
الف) جوایز ویژه
• مدال روابط عمومی ایران
• نشان روابط عمومی (جایزه ویژه موسسه کارگزار روابط عمومی)
• جایزه ویژه سال
• جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی


ب) جوایز فعالان روابط عمومی
• مدیر حامی روابط عمومی
• مدیر برتر روابط عمومی
• کارشناس برتر روابط عمومی


ج) جوایز اصلی
• پژوهش و تحقیق
• مدیریت رویداد (همایش ها و نمایشگاه ها)
• مسئولیت اجتماعی
• تبلیغات شامل تیزر، مستند، انیمیشن و کلیپ


د‌) انتشارات

همه آثار انتشاراتی روابط عمومی ها مانند کتاب، بروشور، پوستر، هدایا، ویژه نامه و ... در یک قالب بررسی می شود.

ه) روابط عمومی آنلاین
• وبسایت
• شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:
تلفن ثابت: 77- 88617576 (021)
دورنگار: 88602308 (021)
صندوق پیامک: 30007153
وبسایت:www.shara.ir www.irancpr.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com –info@iranpr.org


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
mohammad
| 1394/9/22 - 13:27 |     1     0     |
سلام وخسته نباشی.بنده کارشناس ارشد ارتباطات هیستم .لطفا بنده را از کم وکیف بیشتر کنفرانس آگاه کنید.

سعید
| 1395/1/22 - 17:11 |     0     0     |
سلام ، لطفا تاریخ دقیق جشنواره را اعلام بفرمایید. :



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  اندرزهای تاریخی و ماندگار دکتر مصدق به روزنامه نگاران خاورزمین


  مراسم تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی استاندار ایلام برگزار شد


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نماینده کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی سمنان شد


  مسئول سانسور اینترنت در چین به اتهام فساد اداری دستگیر شد


  کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا منتشر می شود


  فقر و جهان متمدن امروزی


  موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران